נתניהו מגיב לדברי הגנרל סולימאני: "תבדוק את מצב הבסיסים בסוריה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מגיב לדברי הגנרל סולימאני: "תבדוק את מצב הבסיסים בסוריה"

    לאחר ביקורו של הגנרל האיראני הבכיר בדרום סוריה, שם התבטא כי אם יפול טיל בלב ישראל, האירוע יכול להפיל את נתניהו מכיסא ראש הממשלה. נתניהו עונה לגנרל שאחראי על ההתבססות האיראנית בסוריה ואומר: "המדיניות שלנו לא תשתנה, נלחם בכם עד לעזיבת איראן את סוריה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מגיב היום (רביעי) לפרסומים שיוחסו לאחרונה למפקד כוח 'אל קודס' הגנרל האיראני קאסם סלימאני האחראי להתבססות וההתפשטות האיראנית ברחבי המזרח התיכון, הגנרל טען כי טיל שיפגע בלב ישראל יגרום לנפילת נתניהו.  ראש הממשלה התייחס ישירות לגנרל ואמר: "במקום להתערב בבחירות מוטב שסולימאני יבדוק את מצבם של הבסיסים האיראניים שהוא מנסה להקים בסוריה. המדיניות שלנו ברורה והיא לא תשתנה, אנחנו נחושים למנוע את ההתבססות הצבאית של איראן בסוריה נגד מדינת ישראל".

    הביקור החשאי של הגנרל סולימאני התפרסמו בעיתון הכוויתי אל ג'רידה שחשף  את ביקורו של מפקד כוח אל קודס בדרום סוריה לפני מספר ימים, דבר שהצית את השטח מול ישראל, סולימאני ביקר ב-18 לינואר, במהלך ביקורו ביקר בעיירה אל ר'אייה המזרחית במחוז דרעא הקרובה לאוטוסטרדת דרעא-דמשק ומעבר הגבול הסורי-ירדני.

    בשיחות שקיים הגנרל סילמאני סיפר כי הרוסים עדכנו את הכוחות האיראנים חצי שעה לפני ההתקפה (דבר שחששו ממנו בישראל) הישראלית, מייד פונו כל המפקדות דבר שהביא למזעור הנזק. סלימאני העריך, כי הפיתרון להפסקת התקפות הישראליות הוא לשגר שלושה טילים לעבר ישראל על כל טיל שישראל תשגר. בנוסף יש לנסות להפיל כלי טיס ישראלי גם במרחב האווירי הלבנוני.

    עוד הוסיף סלימאני, כי יש ללחוץ את הממשל הסורי להגיב בעוצמה רבה יותר, כנגד התקיפות הישראליות. בפרט שנתניהו הודה בתקיפות לכן כל פי בחוק הבינלאומי סוריה יכולה להגיב. כמו כן, אם טיל יפגע בלב ישראל הדבר יגרום נזק פוליטי לנתניהו שיכול להביא להפלתו מכסא ראש הממשלה.

     



    0 תגובות