הערכות: מחר יוגש כתב אישום: "אין ראיות חד משמעיות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הערכות: מחר יוגש כתב אישום: "אין ראיות חד משמעיות"

    בית המשפט האריך את מעצרו של הקטין מרחלים, החשוד בהרג הפלסטינית במהלך ידויי אבנים. לטענת עורך הדין של הקטין, "אם ילכו לכתב אישום התיק ישאר לא מפוענח ורק הקטין יסבול מכך. אין ראיות חד משמעיות שזה החשוד, והוא טוען שהוא חף מפשע""

    הפעילים מחוץ לבית המשפט צילום: יוסף ריסמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בראשל"צ החליט היום (רביעי) להאריך את מעצרו של הקטין ביום נוסף, הערכות הם כי מחר יוגש נגדו כתב אישום. במהלך הדיון הפגינו מספר פעילים במאבק למען עצורי פרשת רחלים מחוץ לבית המשפט, תחת הסיסמא 'שב"כ, רדו מהעץ!'.

    עורך דינו של הקטין, עדי קידר מארגון חוננו מסר "היום אני חושב שההחלטה של בית המשפט מלמדת שגם היד של בית המשפט רועדת, והוא רומז ברמז עבה לפרקליטות שעדין שיקול הדעת נתון לה, ולמרות שהיא הציגה תשתית מסוימת שמאפשרת הגשת כתב אישום, אני רואה בכך החלטה טכנית".

    עוד הוסיף קידר: "בית המשפט עשה עבודה רצינית, יסודית ומעמיקה. הוא שקל לשחרר את הקטין בכובד ראש, ובסופו של דבר לנוכח טיב ההליך הוא סבר שזה לא העת והזמן, שכן מחר יוגש כתב האישום והדברים ידונו לפתחו של בית המשפט המחוזי".

    התיק לא יפוענח, עו"ד קידר טוען: "המציאות שתהיה לאחר הגשת כתב האישום תהיה מציאות בלתי אפשרית. אני חושב שהתיק הזה, אם הוא ילך לכיוון הקטין הזה, יווצר מצב שבו התיק הזה לא יפוענח, וימשכו פה מספר שנים לא מבוטלות שבעצם כל הנוגעים בדבר יטילו ספק באשמת הקטין, ומי שיסבול בכל התקופה הזו זה דווקא הקטין, שהראיות לא מצביעות כרגע באופן חד משמעי שמדובר בו, שהוא מסר את גרסתו ושלטענתו ולטענתו הוא חף מכל פשע".



    0 תגובות