תיעוד דרמטי מקסדת הלוחם: כך נעצר המחבל מברקן • צפו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תיעוד דרמטי מקסדת הלוחם: כך נעצר המחבל מברקן • צפו

    הותר לפרסום – תיעוד: כך פעלו לוחמי הימ"מ – היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור של משמר הגבול במבצע לאיתור המחבל אשרף נעאלווה שביצע את הפיגוע הקשה בברקן

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהכוונת שירות הביטחון הכללי ובשיתוף כוחות צה"ל פעלו לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל בחודש שעבר בין היתר לאיתור המחבלים אשרף נעאלווה וצאלח ברגותי.

    בליל ה- 12.12.18 איתרו הלוחמים את המחבל צאלח ברגותי שביצע את הפיגוע בעופרה. במהלך ניסיון מעצרו של ברגותי ברמאללה הוא ניסה לדרוס את הלוחמים שהשיבו בירי ממנו נפצע קשה ולאחר מכן נקבע מותו. דקות לאחר הפעילות המורכבת כבר נערכו לוחמי הימ"מ, השב"כ וצה"ל לפעילות נוספת באותו הלילה(13.12.18), הפעם במחנה הפליטים עסכר בשכם, פעילות למעצרו של אשרף נעאלווה שביצע את הפיגוע הקשה בברקן בו נרצחו קים יחזקאל-לבנגרונד וזיו חג'בי הי"ד.

    בתיעוד שאנו חושפים היום לראשונה נראים לוחמי הימ"מ בפעילותם במחנה הפליטים עסכר בשכם, בבניין הקומות בו הסתתר המחבל. הלוחמים שהגיעו לבניין ביצעו סריקות נרחבות עד לאיתור הבית בו חשדו שהמחבל נמצא. הלוחמים פרצו לבית תוך שליחת הכלב רמבו לסריקות במהלכן נורה רמבו מספר יריות. הלוחמים שפשטו על הבית, איתרו את המחבל מולו ניהלו קרב יריות ולחימה בסיומה נהרג מאש הימ"מ כשהוא חמוש בנשקו. רמבו כאמור פונה לטיפול רפואי וכעת נמצא בשיקום ביחידה.

    התיעוד אותו אנו חושפים הוא מעמדת תצפית לבניין בו שהה המחבל וממצלמת קסדה של אחד הלוחמים.

    קרדיט צילום: דוברות המשטרה



    0 תגובות