שומרים עליך חזקה

    עפר גדנקן No Comments on שומרים עליך חזקה

    סופרב שומרים עליך חזקה עם סדרת מוצרים לנשים לפני ואחרי לידה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לאכול בשביל שניים" נשמע כמו קלישאה, אך לחוסרים תזונתיים אצל נשים לפני לידה השפעה קריטית על התפתחות העובר, לעיתים גם בהמשך חייו.

    מכיוון שטרום הלידה, האם היא המקור הבלעדי לאספקת רכיבי תזונה החיוניים להתפתחותו התקינה של העובר, מומלץ להקפיד על נטילת תוספים חיוניים שלא תמיד מצליחים לספקם דרך התזונה הרגילה.

    סופהרב, המובילה את תחום תוספי התזונה בישראל, מציעה סדרת מוצרים שנועדו במיוחד עבור נשים לפני ואחרי לידה:

    פריג'נטלי – מולטי ויטמין מינרל ייחודי ומדויק לצורכיהן של נשים לפני ואחרי לידה, העומד בכל דרישות איגודי הבריאות. הפורמולה מספקת מגוון של 23 רכיבי תזונה במינונים אופטימליים ובנגזרות הספיגה הטובות ביותר, החשובים בתקופת ההיריון וההנקה, ביניהם:

    • ברזל עדין שאינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול ונספג מצוין.
    • פולאט שהינה הנגזרת הפעילה של חומצה פולית, המאפשרת ספיגה מלאה ומיטבית.
    • יוד, במינון המומלץ לנשים הרות

    ברזל קומפלקס פורמולה ייחודית המשלבת ברזל עדין, פולאט, ויטמין B12 וויטמין C לטיפול ומניעת מצבי אנמיה וחסר בברזל, הנחוץ לנשים בתקופת ההיריון וההנקה.

    פרוביוטיקה ביו  25 LR פורמולה פרוביוטית  התורמת להגנה וחיזוק הגוף, משלבת 8 זנים שונים של חיידקים ומכילה לפחות 25 מיליארד חיידקים בכמוסה אחת, כולל את חיידק ה-LR   שנמצא יעיל במגוון תחומים.

    עוד בסדרת הנשים של סופרב: תמצית ג'ינג'ר +B6 (שורש הג'ינג'ר ידוע ביכולתו להקל על בחילות והקאות), פיטו פימייל– לסיוע באיזון המערכת ההורמונלית הנשית ועוד.

    כשר בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.



    0 תגובות