חיל האוויר תקף מחנה צבאי של חמאס: "צה"ל ערוך ומוכן לפעול"

    קובי פינקלר No Comments on חיל האוויר תקף מחנה צבאי של חמאס: "צה"ל ערוך ומוכן לפעול"

    בתגובה לאירועים החמורים בגבול רצועת עזה, במהלכם נפצע קצין מירי צלף פלסטיני, החל חיל האוויר בסדרת תקיפות כנגד מוצב חמאס בצפון רצועת עזה | חמאס משיב בירי מקלעים אל עבר מטוסי חיל האוויר | נתניהו הורה לעצור את הכספים המיועדים לחמאס לאור המצב הביטחוני

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתגובה לאירועים החמורים שהתרחשו היום (שלישי) ברצועת עזה, בהם צלף פגע בקסדת הקצין צה"ל שנפצע באורח קל, כמו כן ירי של צלף נוסף במהלך היום והתפרעויות קשות על הגדר, חיל האוויר החל בסדרת תקיפות ברצועת עזה כנגד מוצב חמאס בצפון רצועת עזה. לא דווח על נפגעים בתקיפות. בתגובה לתקיפות האוויריות חמאס פתח באש מקלעים אל עבר מטוסי חיל האוויר.

    מדובר צה"ל נמסר: "הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור במחנה צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בהמשך לתקיפות צה"ל במהלך היום ובתגובה לאירועי הירי שבוצעו נגד כוחותינו.

    צה״ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה. צה״ל ערוך ומוכן לפעול נגד כל פעולת טרור מרצועת עזה ונחוש להגן על אזרחי מדינת ישראל".

    חבר הקבינט המדיני ביטחוני יואב גלנט אמר, כי צה"ל ערוך למבצע בעזה אם יידרש לכך. על פי דיווחים מהרצועה, צה"ל משבש את שידורי רדיו חמאס בעזה.

    על פי הדיווחים הפלסטינים, צה"ל שיגר כשישה טילים כנגד מוצב חמאס והשמיד אותו. מוקדם יותר היום, טנקים השמידו עמדת תצפית של חמאס מחבל נהרג ועוד שלושה נפצעו קשה מאוד.

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימן נתניהו הורה לעצור את הכספים המיועדים לחמאס מקטאר, והיו מיועדים להעברה מחר בבוקר, הכסף יוקפא לאור ההידרדרות הביטחונית.

    מוקדם יותר כלל הפלגים ברצועת עזה התכנסו לדון על תגובה לירי הטנקים כנגד מוצב חמאס. בחמאס מתלבטים האם לסיים את סבב ההסלמה בשקט או שידרדרו את השטח וישגרו טילים אל עבר ישראל.

    התקיפות בעזה:

    צפו צה"ל תוקף את מוצבי חמאס מוקדם יותר היום:

    photo_2019-01-22_22-33-20



    0 תגובות