59% ממאזיני הרדיו במגזר החרדי מאזינים ל"קול חי" ו"קול חי מיוזיק"

    עמית דניאל 6 Comment on 596 ממאזיני הרדיו במגזר החרדי מאזינים ל"קול חי" ו"קול חי מיוזיק"

    39% מאזינים לקול חי – 20% לקול חי מיוזיק – 17% לקול ברמה – 8% למורשת וגלי ישראל | מנכ"ל קול חי אבי רוזן: "מודים לקב"ה על היותנו כלי התקשורת המוביל והמשמעותי במגזר החרדי"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר מכון "שילוב" קובע: בקרב המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות, הרדיו המואזן ביותר בציבור החרדי הוא "קול חי", הזוכה ל-39%, אחריו ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק" עם 20% ורדיו "קול ברמה" עם 17%. יתר הנשאלים – 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות (גלי ישראל/כאן מורשת) ו-16% מהנשאלים ציינו שאין להם תחנה עיקרית לה הם מאזינים.

    הסקר שהוזמן ע"י "קול חי" במלאת שנה לפעילות ערוץ המוזיקה "קול חי מיוזיק", ביקש לבחון את הרגלי ההאזנה של הציבור החרדי לתחנות הרדיו.

    מהנתונים עולה, כי 53% מהציבור החרדי מאזינים לתחנות הרדיו החרדיות, 37% ציינו כי לא מאזינים כלל לרדיו ו- 11% ציינו כי הם לא מאזינים לתחנות רדיו דתיות.

    גרף 01

    בקרב המאזינים לרדיו, במענה לשאלה מהי תחנת הרדיו שאתה מאזין בעיקר השיבו: 39% מאזינים ל"קול חי", 20% מאזינים ל"קול חי מיוזיק", 17% מאזינים ל "קול ברמה", 16% אין להם תחנת רדיו עיקרית, ועוד 8% מאזינים לתחנות רדיו דתיות אחרות.

    גרף 02

    מנכ"ל קול חי אבי רוזן אמר בתגובה לנתוני הסקר: "אנו מודים לקב"ה על היותנו כלי התקשורת המוביל והמשמעותי במגזר החרדי. מהסקר עולה שהוספת ערוץ קול חי מיוזיק, לצד היותו מענה מושלם לחובבי המוזיקה, גם הוסיפה בס"ד עוד קהלים רבים למעגל המאזינים שלנו וכיום שידורי קול חי וקול חי מיוזיק זוכים ביחד ל- 59% האזנה כרשת עיקרית מכלל המאזינים לתחנות רדיו חרדיות ודתיות".

    הסקר בוצע כסקר טלפוני על ידי מכון SHILUV-I2R בקרב מדגם אקראי ומייצג של 401 נשאלים, גברים ונשים בני 18 ומעלה מהמגזר החרדי. הסקר בוצע ממוקד הראיונות של שילוב ברמת גן תוך פיקוח מלא על איכות הסקרים ומהימנותם טווח הטעות הסטטיסטית +-4.9.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      צוות קול חי! תודה!!! ובמיוחד למיוזיק!

      1. תודה רבה ממש כיף להעביר את היום עם קול חי מיוזיק

    2. 4

      אני לא דתייה אבל מאזינה ונהנית!!!אוהבת אתכם❤❤❤❤!!!