אקוניס תוקף: "מעולם היועמ"ש לא קיבל החלטה בתוך חודש וחצי"

    אסתי פלד No Comments on אקוניס תוקף: "מעולם היועמ"ש לא קיבל החלטה בתוך חודש וחצי"

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לחקירות ראש הממשלה: "המשטרה צריכה לזמן את לבני ולפיד כבר הערב לחקירה, על חוק לסגירת ישראל היום והיחסים עם נוני מוזס" | בני גנץ: "היועצים שלו מפחדים לחשוף את עמדותיו והם יודעים למה" | האזינו

    נתניהו ואקוניס צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על ההתבססות האיראנית "איראן מנסה אותנו", חקירות ראש הממשלה, התקשורת ובני גנץ, "אין לך יכולת של מנהיג שאתה מטשטש עמדות".

    חקירות נתניהו: "נניח רגע לדעות הפוליטיות שלנו. בואו נבדוק עניינית, באיזה עוד תיק בהיסטוריה יועמ"ש קיבל החלטות תוך חודש וחצי. גם מימין וגם משמאל, גם תיקים נגד ראשי ערים, מעולם לא היה דבר כזה".

    חוק סגירת ישראל היום: "צריך לחקור עוד היום את לבני ולפיד על הקשר בינם לנוני מוזס וחוק סגירת ישראל היום. מי שפעל נגד נחקר מי שעבד לסגור את העיתון לא נחקר".

    הסתה: "מבלי להשתמש במונח הסתה, יש התקפות פראיות וחסרות תקדים מצד העיתונות. יש לרבים מן העיתונאים את העט והמיקרופון לומר כנגד נתניהו והליכוד, אבל שאנחנו מגיבים זאת הסתה. אנחנו מפסיקים להרכין ראש בפני ההתקפות. כל מי שיתקוף יחטוף מתקפות בחזרה. העיתונות לא חסינה ובמיוחד שאינה שואלת את גנץ, שאלות נוקבות".

    בני גנץ: "אם אתה איש שמאל תגיד את העמדות שלך, זה בסדר להיות שמאל. רק הפחד של היועצים זה לחשוף עמדות אלה רק לטשטש עמדות וזה ההפך ממנהיגות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות