90% מהלקוחות הצהירו: "נמליץ לחברים לקנות רכב באלדן"

    עפר גדנקן No Comments on 90% מהלקוחות הצהירו: "נמליץ לחברים לקנות רכב באלדן"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלדן, חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות בישראל מזה 50 שנה, מספקת ללקוחותיה חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עכשיו זה גם רשמי: מחקר מקצועי שנערך ע"י מכון "שילוב" מגלה כי 90% מלקוחות אלדן השיבו כי הם מרוצים מהשירות שקיבלו בחברה וכי בכוונתם להמליץ לחבריהם לקנות רכב באלדן.

    זהו נתון חסר תקדים בענף כלי הרכב ומהווה הוכחה ניצחת לעובדה ששירות, מקצועיות ואמינות, מהווים פקטור מנצח בבחירה של הלקוחות. העובדה שהרוב המכריע של לקוחות אלדן הביעו במחקר מקצועי את הערכתם הגבוהה לשירותים הניתנים על אלדן, מחייבת את החברה לשמר את רמת השירות והמקצועיות הגבוהה כפי שהיה עד כה.

    באלדן מציינים כי כל מי שרוכש רכב באלדן נהנה מקניה בטוחה, שקט נפשי ומחיר הוגן. מדיניות "הקניה הבטוחה" של "אלדן", כוללת תעודת זהות לרכב – שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות, מבחן אלדן – בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי ואחריות מורחבת – על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים ברכב וללא כל השתתפות עצמית. עם מדיניות כזו, לא פלא ש-90 אחוז מלקוחות החברה לא רק מרוצים מהשירות אלא מבטיחים להמליץ לחבריהם על אלדן כחברה הטובה ביותר לרכישת רכב.

    'אלדן' הינה חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות במשק מזה כ-50 שנה. החברה מפעילה עשרות אלפי רכבים במגוון דגמים באמצעות עשרות סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה מאות עובדים. החברה שמה דגש על הענקת חווית שירות יוצאת דופן ללקוחותיה, ללא סוכנים או מתווכים, ועל פי סטנדרט איכות ומקצועיות גבוהים ביותר.



    0 תגובות