20 שנות חסד

    עפר גדנקן No Comments on 20 שנות חסד
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת מטרנה, נבחרת הציבור החרדי מזה דורות רבים, מציינת 20 שנות חסד לשיתוף הפעולה עם ארגון החסד "חסדי נעמי", שיתוף פעולה ייחודי באופיו המבטא את הקשר ההדוק בין מטרנה לציבור החרדי.

    מטרנה, המהווה בחירה של כ-80% מאימהות המגזר החרדי, פועלת מתוך שאיפה תמידית להיות הכי קרוב לאמא ומכאן באופן טבעי עולה החובה לדאוג לתזונת התינוקות בכל עת, לחזק את הקשר עם המגזר החרדי ולהביא את מגוון המוצרים הרחב בהרכב המתקדם ובכשרות בלתי מתפשרת- בד"ץ העדה החרדית.

    לאחרונה התבשרנו כי החברה השיקה את סדרת הדגל "אקסטרה קר מהדרין", עם היתרון המשולש: פרוביוטיקה, שמן בטאפלמיטט וסיבים פרה-ביוטיים וכעת היא ממשיכה את פרוייקט החסד החשוב "מטרנה מצווה".  ב-20 השנה האחרונות, מדי שנה בשנה, קיימה חברת מטרנה את הפרויקט המיוחד, במסגרתו  הציבור התבקש  לאסוף כפיות מטרנה או אריזות דייסות מטרנה. ככל שמתקבלות יותר כפיות או אריזות דייסה כך גדלה גם תרומת מטרנה לארגון החסד, ובכך מעניקה לאלפי משפחות נזקקות במגזר החרדי מזון לתינוקותיהן.

    מאז הושק מבצע 'מטרנה מצווה' לפני כשני עשורים, קיבלו הן מטרנה והן ארגון חסדי נעמי אינספור תגובות מהציבור החרדי על הזכות העצומה בהשתתפות במבצע המיוחד, המאפשר לקהילה שלמה להיות שותפה בגמילות חסדים חשובה- תרומת מזון תינוקות למשפחות נזקקות. במשך כל השנה, משפחות רבות מקפידות לשמור כפיות ואריזות דייסות מטרנה במיוחד עבור פעילות זו.

    עם סיום מבצע החסד בשנה שעברה, נערך ערב הוקרה למטרנה בהשתתפות הגאון רבי  ישראל מאיר לאו שליט"א, בו שיבח את מטרנה וחסדי נעמי באמרו "כשמדברים על "כל ישראל חברים", מדברים על הדוגמא הקלאסית של שיתוף הפעולה המיוחד של מטרנה וחסדי נעמי למען הכלל".

    קרן זופניק, מנכ"ל מטרנה: "ההיכרות של מטרנה והציבור החרדי הינה ארוכת שנים ומלווה דורות רבים – מדובר בחיבור שאין שני לו, כאשר השנה נציין את החיבור לקהילה במספר שיא של 20 שנות רצף פעילות מבורכת בשיתוף פעולה עם ארגון חסדי נעמי. כמובילת שוק מזון התינוקות בישראל, חברת מטרנה פועלת ללא לאות להביא מגוון מוצרים איכותיים בהרכב מתקדם לכלל התינוקות בישראל. לאחרונה השקנו את סדרת "אקסטרה קר מהדרין" המתקדמת בכשרות המהודרת בד"ץ העדה החרדית ובכך הבאנו את בשורת האקסטרה קר גם לציבור החרדי והרחבנו את מגוון המוצרים בכשרות זו. פרוייקט 'מטרנה מצווה' הינו ביטוי נוסף לנוכחות רבת השנים של מטרנה במגזר החרדי, המתבטא באיכות המוצרים, בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, ובערכים המובילים של שותפות ושל חסד. נמשיך לפעול ללא לאות עבור התינוקות בישראל ותזונתם"



    0 תגובות