סוער • "דגל התורה" תוקפת: "דרעי לא פעל לבחירת אבוטבול"

    עמית דניאל 1 Comment on סוער • "דגל התורה" תוקפת: "דרעי לא פעל לבחירת אבוטבול"

    לאחר דבריו של ח"כ יעקב מרגי נגד כניסתה של סיעת "דגל התורה" בבית שמש ללא נציג ש"ס לקואליציה העירונית, ב"דגל התורה" תוקפים: "תמכנו למרות ההצטמקות של ש"ס; דרעי לא פעל לבחירת אבוטבול"

    אבוטבול מצביע צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כניסת סיעת "דגל התורה" בבית שמש לקואליציה העירונית. חבר הכנסת יעקב מרגי תוקף בשיחה עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" את חוסר התיאום עם ש"ס ואומר: "בבית שמש היתה תקיעת סכין בגב מצד דגל התורה. לא יתכן שהשותפות שלנו והדאגה שלנו לערכי היהדות בעיר תהיה חד צדדית. לא חתמנו על הסכם קואליציוני לפני חודש כי הרבנים אמרו שאי אפשר להפקיר את היידישקייט. מה קרה עכשיו?"

    בתגובה לדבריו, אמר חבר מועצת העיר מטעם 'דגל התורה' בעיר, ישראל סילברסטין: "לא הסתרנו כלום. חיכינו לאור ירוק מהרבנים בנושא היידישקייט, שהתנהל בינם לבין ראש העיר ישירות ובא על פתרונו. אנחנו רוצים לראות את ש"ס בתוך הקואליציה ועובדים על זה. למה נכנסנו לקואליציה? נחמד לקבל כותרות על תקיעת מקלות בגלגלי העירייה, אבל חשוב לנו להיות חלק מהעשייה העירונית, ומהאופוזיציה קשה להשפיע".

    עוד אמר סילברסטין: "למרות המשקעים והטעם המר של אחרי הבחירות, 'דגל התורה' חוזרת לעבודה משותפת עם 'אגודת ישראל'. אתמול קיימנו ישיבת סיעה משותפת ונחזור לעבוד יחד כמו בקדנציה הקודמת".

    בתגובה לדברי מרגי, אמרו גורמים ב"דגל התורה" בבית שמש: "עבר עשור בו כיהנו אנשי ש"ס בראשות העיר, המועצה הדתית ואף אמורים היו לקבל את רבנות העיר בתמיכת דגל התורה (הגוף הבוחר נפסל ע"י בית המשפט גם כן עקב ש"ס). למרות ה'הצטמקות' של ש"ס היא קיבלה את תמיכתה של דגל התורה בשלישית ואף הביאה את כל אנשיה לקלפי".

    "זאת ועוד, בבחירות האחרונות היו קבוצת ספרדים שטענו לקיפוח מצד ראש העיר והסיתו נגדו ובכך גרמו הפסד למועמד היהדות החרדית, מועמד מועצת חכמי התורה וכל גדולי ישראל. בנוסף, יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי נאבק באלעד וברכסים, שם לא היתה סכנה לאיבוד השליטה החרדית, אך בבית שמש הוא לא עשה די על מנת לסייע למועמד היחיד של ש"ס בארץ המתמודד לראשות עיר. טלו קורה מבין עיניכם", נמסר מ"דגל התורה".



    1 תגובות

    מיין תגובות