מעבר לאתר המותאם

צפו: שיעורי הנהיגה החדשניים של קטרי רכבת ישראל

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on צפו: שיעורי הנהיגה החדשניים של קטרי רכבת ישראל

בעוד כחצי שנה, יפתח חוות סימולטורים חדשנית ומעניינת שתכשיר את הקטרים ונהגי האוטובוסים של רכבת ישראל. הנהגים יהנו משמונה סימולטורים שונים המדמים חווית נסיעה אמיתית ותכשיר אותם באופן טוב יותר לקראת עבודתם. הסימולטורים נרכשו בסכום של 22 מיליון ש"ח. צפו

photo_2019-01-20_15-26-50

נהיגה מעולם אחר: בעוד כחצי שנה עתיד להפתח מרכז ההכשרה החדשני והמעניין של רכבת ישראל באופקים, בו יוכשרו קטרי הרכבות, נהגי אוטובוסים ומטענים. במקום נבנה בימים אלו חוות סימולטורים מתקדמת, שתכיל שמונה סימולטורים, שנרכשו בעלות של כ-22 מיליוני שקלים.

חוות הסימולטורים נבנית על שטח של 1,500 מ"ר, ותכלול שני סימולאטורים מסוג FMS. סימולאטור אחד ידמה קטרי דיזל מהדגמים המופעלים כיום ברכבת ישראל, והסימולאטור השני ידמה את הנהיגה בקטרים החשמליים מדגם TRAXX המופעלים כיום בקו לירושלים.

תאי הניהוג בסימולטורים מהווים דגם מדויק של זה שבקטר, על כל המערכות שקיימות בו. הסימולטור כולל הדמיה של הנוף והדרך בחלון הקדמי, חלונות צד ומראות צד – המוצג על גבי המסכים ברזולוציה גבוהה. מערכת קול מתקדמת מדמה באופן מדויק את רעשי המנוע הנשמעים בקטר ומחוצה לו ופלטפורמת התנועה מדמה באופן מלא את תנועת הקטר.

בנוסף לשני הסימולטורים מסוג FMS, יופעלו גם שישה סימולטורים שולחניים מסוג PTT-
סימולטור בעל תכונות ויכולות זהות לסימולטור מסוג FMS אך ללא מנגנון תנועה.

הסימולטורים יאפשרו לצוותי רכבת ישראל להתאמן על המערכות הטכנולוגיות החדשות של רכבת ישראל, ובכלל זה הקטרים החשמליים וכן מערכת האיתות החדשה (ETCS LEVEL 2), אשר עושה שימוש ברשת סלולארית ייעודית, ומציגה את ההתראות לנהג באמצעות איתות הצמוד למסילה וגם באמצעות תצוגה דיגיטלית על מסך בתא הניהוג.

מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל עוברת בימים אלה מהפכות רבות: מינהור, גישור, מעבר להנעה חשמלית, מעבר למערכת איתות המבוססת סלולאר, סייבר ועוד. חוות הסימולטורים באופקים מהווה עלייה מדרגה באיכות ההכשרה המקצועית של הנהגים, ותאפשר לרכבת מוכנות מלאה לקראת אתגרי השנים הקרובות".

צפו:

photo_2019-01-20_15-25-50 photo_2019-01-20_15-26-01 photo_2019-01-20_15-26-10 photo_2019-01-20_15-26-21 photo_2019-01-20_15-26-24 photo_2019-01-20_15-26-30 photo_2019-01-20_15-26-36 photo_2019-01-20_15-26-43 photo_2019-01-20_15-26-50 photo_2019-01-20_15-26-55



1 תגובות

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מיין תגובות
  1. 1

    מדהים לאן התכנולוגיה מתקדמת אגב יש בזה גם חסרונות כמו שלנהג אין את התנופה וזה חיסרון מאד גדול מי שנהג יודע