שר הדתות פתח את הסיור הראשון בדרום

    איתי גדסי 1 Comment on שר הדתות פתח את הסיור הראשון בדרום

    שר הדתות יצחק וקנין, נפגש עם ראש העיר קריית מלאכי. ראש העיר סקר בפניו את מצב האוכלוסיה הגדלה בעיר ומצב הדת ובניית המקוואות החדשים, השר הבטיח כי משרדו ישתתף במימון בניית המקווה החדש

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת הנכנס יצחק וקנין שמונה לאחרונה לתפקיד, החל את סיורו בארץ לסקור את תחומי הדת הצריכים טיםול, היום (ראשון) סייר השר וקנין בעיר קריית מלאכי, בפגישתו הראשונה במסגרת תפקידו, במהלך הפגישה עם ראש העיר אליהו זהר, שטח בפניו על התקדמות העיר וגדילתה והאוכלוסייה החדשה שנוספה לעיר. וקנין הבטיח לראש העיר כי משרדו השתתף בעלויות המקווה החדש בעיר.

    WhatsApp Image 2019-01-20 at 14.22.43

    הפגישה נפתחה בלשכת ראש העירייה אליהו זהר ומשם לחדר הישיבות. ראש העירייה יחד עם מנכ"ל העירייה תמיר היזמי הציגו בפני השר בעזרת מצגת את התפתחות העיר מבחינת תשתיות ועל מאות המשפחות שהצטרפו לעיר בשנה האחרונה. בשכונה החדשה אמורים להיבנות בין היתר: גני ילדים, מעונות ומקווה מפואר.

    WhatsApp Image 2019-01-20 at 14.22.44

    היעד הבא של המשלחת היה המועצה הדתית קרית מלאכי. רב הערים קרית מלאכי ואשדוד הרב חיים פינטו שליט"א ברך את השר על כניסתו לתפקיד ודיבר על הקשר החם בין הקהילה המקומית למועצה הדתית. הממונה על המועצה הדתית עמי אילוז סיפר כי בזמן הקצר מאז המינוי הוא הכיר פרויקטים מיוחדים למען התושבים ביניהם: הדרכת כלות וחתנים, חגיגות בר מצווה כולל הענקת סט תפילין וטלית ועוד.

    אילוז גם תיאר בפני השר את מערך הכשרות המורכב של קרית מלאכי, האחראי על כ-70% מתוצרת הבשר בישראל. לסיום ביקר השר בבית הספר בית יוסף. המנהל הרב ברוך כלף סיפר לשר על הצמיחה של בית הספר למרות האתגר ברישום התלמידים ועל חידוש שעבר בית הספר בשנה האחרונה בריצוף, תקרה חדשה ושיפוץ הכיתות. גם נושא בניית בית הספר החדש בשכונה החדשה על לדיון והשר המליץ על מספר דרכים לזירוז הבירוקרטיה.

    WhatsApp Image 2019-01-20 at 14.22.44(2)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      *הציבור החרדי נקרא להתפלל לרפואת מרן ראש הישיבה נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס חכם שלום כהן שליט"א בן מלכה בתוך שאר חולי ישראל.