יו"ר הכנסת: "הפילוגים בימין עלולים להביא להפסד הקואליציה"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר הכנסת: "הפילוגים בימין עלולים להביא להפסד הקואליציה"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לאמירות של בנט כנגד הליכוד: "הליכוד לא צריך לשנות את פניו זה ימין אידאולוגי. אין צורך לעקוף את הליכוד מימין חוץ מלכייס מנדטים. הם רק יטביעו את הספינה" | עבודת הכנסת, הבחירות מול השמאל וחוק הלאום | האזינו

    יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית'

    סיכום הקדנציה: "חוק הלאום העסקת אנשים עם מוגבלות, פיקוח על המעונים המשפחתיים. ויש גם סצינות של גידופים וקללות והברחת פלאפונים לטרוריסטים על ידי חברי כנסת. הציבור הישראלי צריך לשלוח נציגים שיעשו כבוד לכנסת ולא בושות".

    מתיחות בתוך הליכוד: "אני שומע אנשים, ויש לי מסרים לפריימריז, צריך לבחור רשימה עם אנשים שידעו לעבוד, ועדיין לא ניצחנו את הבחירות, הפילוגים בימין יכול להביא אותנו להפסד הקואליציה. צריך לעבוד שההישגים של ראש הממשלה והליכוד והכנסת תבוא לידי ביטוי בבחירות".

    חקירות ראש הממשלה: "העיסוק בשאלה הזאת, זה אבסורד, חוץ מראש הממשלה אף אחד מאיתנו לא יודע, אם ראש הממשלה אומר שהוא זכאי הוא יודע על מה הוא מדבר".

    עוד הוסיף אדלשטיין: "אף אחד לא יודע אם יגישו כתב אישום הציבור יתלכד מאחורי הליכוד או זה יפגע בהליכוד הגעות חלוקות".

    גנץ: "אני חושב שהוא נגד חוק הלאום זה מוציא אותו מקונצנזוס גדול. סוף סוף הגדרנו את ישראל כמדינה יהודית, זה חוק טוב ומאוזן וחשוב. החוק לא פוגע בשוויון. הדרוזים הם אחינו. כל פעם לחפש מה אין בחוק זה מניפולציה פוליטית. חבל שאדם עם עבר עשיר ביטחוני כך הוא מדבר".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות