גפני: "בעת הזאת דרשנו רק שוויון מלא – בעתיד זה ישתנה"

    אסתי פלד 3 Comment on גפני: "בעת הזאת דרשנו רק שוויון מלא – בעתיד זה ישתנה"

    יו"ר תנועת דגל התורה, ח"כ משה גפני התראיין ל'מהדורה המרכזית', שעות ספורות לאחר חתימת ההסכם ההיסטורי מול 'אגודת ישראל': "שמנו את הכל מאחורינו, הולכים יחד ורוצים לבוא לציבור ללא מריבות" | יוזמת האחדות החרדית: "לא הולכים למהלך כזה בעיניים עצומות" | האזינו

    ח"כ משה גפני צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על ההסכם ההיסטורי מול 'אגודת ישראל': "לראשונה בהיסטוריה אנחנו לא מתקוטטים בחדר הגשת הרשימות". יוזמת האחדות הכלל חרדית, קמפיין האנטי חרדי בבחירות ובחירת השופטים הבעייתית.

    ההסכם עם אגודת ישראל: "ההסכם היום הוא היסטורי גם בגלל הקלות ומהירות שהוא נעשה, בלי ויכוחים ומריבות. וגם בגלל השוויון. יש אצלנו כל מיני אנשים שחושבים שהיינו צריכים לדרוש יותר, לדעתי, שוויון כרגע זה המפתח. אם עוד כמה קדנציות המצב ישתנה, תמיד אפשר לדרוש יותר".

    על יוזמת האחדות: "יש משהו חזק באחדות, יש בזה אמירה שהציבור אוהב להתגייס למענה. אבל אנחנו לא הולכים למהלך כזה בעיניים עצומות, יש באיחוד חרדי גדול הרבה חסרונות והכל צריך להיבדק. באיחוד כזה יהיה שותפים שמקבלים עליהם את מרות מועצות גודלי וחכמי התורה, אני לא מכיר דברים אחרים".

    מגיש המהדורה, אבי מימרן שאל את גפני: מה כיוונת היום בברכת 'השיבה שופטינו כבראשונה'? ח"כ גפני: אני במערכת כל כך הרבה שנים שאני לא מופתע מכלום, במקום שאין צדק אמיתי – ברור ששם הרשע.

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ב"ה יש שלום ומה שאמר גפני שאולי בעתיד זה ישתנה נראה לי קצת לא לעניין הכותרת והרבה מחרחרת ריב ובעת הזאת זה מיותר ממש.
      ואגב לאתר הנפלא יש לכם גם קוראים מבוגרים ובוגרים ולא רק צעירים שמחפשים בלאגן

      1. ליהודי כאוב
        ישתנה בהמשך זה לא

      2. לדעתי "בעתיד זה ישתנה" זה לא מגיע ממקום מתנשא אלא באמת הוא שואף שהציבור שלו יגדל