דיווח בלבנון: חסן נסראללה נתון במעצר בית בהוראת איראן

    מוטי סבן 1 Comment on דיווח בלבנון: חסן נסראללה נתון במעצר בית בהוראת איראן

    על פי דיווח של עיתונאי בלבנון, חלק מהסיבות שבגינן מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, אינו הופיע בתקשורת עד עתה, מכיוון שייתכן והוא נתון במעצר בית בהוראת בכירים באיראן

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי הלבנוני המתנגד לחיזבאללה ג'רי מאהר, אשר פרסם את דבר אשפוזו של נסראללה לאחר האירוע לבבי שעבר לכאורה, מפרסם היום (רביעי) כי הגורם הנוסף שבגללו מזכ"ל חיזבאללה חסן נצראללה לא הופיע בתקשורת מאז חשיפת פרויקט המנהרות הטרור הסודיות לבנוני. על פי הדיווח חסן נסראללה נמצא במעצר בית (בבונקר?) בהוראת בכירים באיראן, לאור שחיתות כספית חמורה שהתגלתה בתוך ארגון חיזבאללה, בהם מעורבים מקורבי נצראללה ואף הוא בעצמו.

    לידיעות הקודמות שהפיץ העיתונאי ג'רי מאהר היו הכחשות גורפות מכלי התקשורת בלבנון ובחיזבאללה העדיפו להתעלם מהם. אך מאוד ייתכן ולאור חשיפת פרויקט המנהרות על ידי ישראל, יחסי נצראללה ואיראן השתנו לאור ההשקעה הכבירה שירדה לטמיון, בפרויקט שהייתה לו התכנות גדולה להחשף על ידי ישראל לאור ההצלחות בעזה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חחחח נסראללה במעצר בית בגלל איראן? זאת הבדיחה שפתחה לי את הבוקר וסיימה לי את השבוע בצורה הטובה ביותר! נסראללה כל החיים שלו במעצר בית בגלל בחירים בישראל, הוא יודע שאם הוא יצא "מהבית" שלו אז הגורל שלו ידוע! ואם הוא ירצה לדבר הוא ידבר מתוך הבית! כל החיים שלו הוא חי בבונקר כמו עכבר המנהרות בגלל ישראל!