ארדן על הרופא מ'הלל יפה': "רופא בזוי שרישיונו צריך להישלל ממנו"

    אסתי פלד 1 Comment on ארדן על הרופא מ'הלל יפה': "רופא בזוי שרישיונו צריך להישלל ממנו"

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן, תוקף ב'מהדורה המרכזית' את בני גנץ על אמירותיו כנגד 'חוק הלאום': "תמיד אני נוהג להתבטא בממלכתיות, אבל ברגע שהוא אמר 'שירינו בגב של הדרוזים'. אנחנו נציף את הסיפור של מדחת יוסוף ז"ל בקבר יוסף בו הופקר למוות" | האזינו

    גלעד ארדן צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד) התראיין היום (שלישי), ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בתחילת דבריו התייחס לאירוע הפרידה מהרמטכ"ל גדי אייזנקוט: "יום מרגש אני חושב ששני הרמטכלי"ם מאוד מאוד מוכשרים, אייזנקוט עם צניעות ואחריות , אייזנקוט היה פעיל ויוזם שלא חשש מלבצע תקיפות בעומק שטח סוריה".

    השמאל: "אני לא צריך לחכות לחוק הלאום, כנראה שעמדותיו קרובות יותר לשמאל. הרצון של לשמר את התדמית הביטחונית בכדי שלא ישאלו אותם על מדינה פלסטינית ענייני דת ומדינה. מי שמבקש את אמון הציבור צריך לפרוס בפני הציבור את כל עמדותיו".

    גנץ והדרוזים: "אני משתדל לנהוג בממלכתיות, וגנץ אזרחי ישראל חבים לו חוב גדול על שירותו למען המדינה, אבל ברגע שהוא נכנס לשטח הפוליטי והוא אומר שירינו לדרוזים בגב הכל משתנה. היה לו מקרה בצבא בו הרגו לוחם דרוזי והכל קרה בגלל הסכמי אוסלו והוצאת השליטה של ישראל מהשטחים".

    פרשת הרופא ירון ריבך מבית החולים הלל יפה, שאמר כי אם נתניהו יגיע אליו יסרב לטפל בו: "כל ההתבטאויות של השנאה והשמאל וההתנתקות, זה תמיד מזכיר לתושבי המדינה מי זה השמאל. הרופא הוא רופא בזוי שרישיונו צריך להישלל שהוא במקצוע כל כך קדוש להציל חיי אדם".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ארדן החליט להחליף/להצטרף למחנה ביטן אמסלם רגב זהר…
      הוא רק שכח שיש מחנה מתון בליכוד שסולד מהתנהלות שלהם