דרמה בעזה: אנשי חמאס חושדים כי כוח ישראלי מסתתר בבניין אונר"א

    שלמה ריזל No Comments on דרמה בעזה: אנשי חמאס חושדים כי כוח ישראלי מסתתר בבניין אונר"א

    פרנויה חמאסית: רכב עם ארבעה חמושים שלא עצר במחסום של אנשי חמאס בעזה, נפתחה אש לעברו והוא נמלט לתוך בניין אונר"א בעיר. אנשי חמאס צרים על המבנה מאז אתמול בערב. החשד: כוח ישראלי נוסף חמוש השוהה בעיר. האו"ם התערב ואישר כי מדובר בארבעה דיפלומטים איטלקים, בחמאס מסרבים להאמין והדרמה בעיצומה

    אונר"א צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרנויה או אמת. על פי מספר כלי תקשורת עזתים חלקם של חמאס, הם מפרסמים אירוע דרמטי שמתגלגל מאז אתמול בעזה. על פי הדיווחים, כוחות הביטחון של חמאס צרים על מבנה מטה אונר"א בעזה, בעקבות חשד כי רכב הנושא בתוכו 4 זרים המתבצרים בתוך המבנה עם נשק אוטומטי בידיהם, סירבו לעצור במחסום שהקים חמאס ונפתחה אש לעברם.

    ככל הנראה מדובר בארבעה דיפלומטים איטלקיים, בשעות האחרונות התאפשרה כניסתם של נציגי המנגנון הביטחוני של חמאס לחקור את 4 הדיפלומטים ולבחון את הנשק שברשותם.

    בנוסף, בכדי להרגיע את הלחץ הגובר בחמאס, גורם בכיר באו"ם שוחח עם משרד הפנים של חמאס בכדי לאשר את זהות ארבעת הדיפלומטים הפועלים מטעמו בעזה.

    בחמאס ככל הנראה מסרבים להאמין לגרסא שנמסרה וממשיכים את המצור על הבניין. שגריר איטליה יצא להיפגש עם מנהיג חמאס איסמעיל הניה בכדי להביא לסוף הדרמה.

    יש לציין, כי מאז חשיפת הכח הישראלי המיוחד שחדר לעזה, בחמאס הקימו מחסומים חדשים בעיר ושומרים על עירנות מוגברת מחשש כי עדיין נמצאים בעזה חברי חולייה ישראליים.



    0 תגובות