צביקה כהן על יוזמת האחדות: "כל חיבור בציבור החרדי הוא חשוב"

    אסתי פלד No Comments on צביקה כהן על יוזמת האחדות: "כל חיבור בציבור החרדי הוא חשוב"

    סגן ראש עיריית ירושלים, צביקה כהן (שס) התראיין ל'מהדורה המרכזית' כמחזיק תיק הכספים בעיריה, התייחס לתוספות בתקציב השנה: "ישנם תוספות בתקציב העירייה ל-2019 מערכת החינוך החרדית התרבות החרדית וצרכים נוספים החשובים לציבור" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:21
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בבית שמש: משפחה חולצה מדירה בוערת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן (שס) התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לתקציב העירייה לקראת השנה החדשה, החינוך החרדי ויוזמת האחדות.

    תקציב העירייה: "התקציב גדל ונעשה בו דברים חיוביים, יש הרבה בשורות טובות. היום ואתמול המערכת שמעה את הצוות המקצועי ונתכנס לקראת אישור 2019. מאחר והיו בחירות התקציב נדחה".

    תוספות לחרדים: "מערכת החינוך החרדית התרבות החרדית וגם כמחזיק תיק כספים בירושלים אני רואה את האפשרויות למען כולם. יש דברים שהציבור שלנו נצטרך לתת לו את כל הכוח שיוכל להתמודד עם הצרכים שלו".

    תוספות יעודיות: "ראש העיר רוצה לדאוג לתברואה לניקיון העיר וסלילת כבישים. ראש העיר יש לו התחייבויות וגם לנו יש לציבור שלנו. ראש העיר מיישם במיידית. ראש העיר הוא כמעט כמו שנה שעברה עם תוספות מסויימות, ועושים חידושים בתקציב החינוך".

    האחדות החרדית: "הציבור שלנו עייף ממחלוקות. המערכת שלנו מאוד מסודרת לבחירות ויש את כלל הבחירות, הציבור החרדי עייף ממחלוקות".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות