סער: "מאכזב שגנץ תקף את חוק הלאום – עכשיו יודעים שהוא שמאל"

    אסתי פלד No Comments on סער: "מאכזב שגנץ תקף את חוק הלאום – עכשיו יודעים שהוא שמאל"

    השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית' והתייחס לעמדתו של גנץ כנגד חוק הלאום: "אני בעד שבני גנץ ידבר ויפרט את עמדותיו, הוא חייב לפרוס את משנתו לציבור", לדברי סער זה דווקא מסייע לליכוד: "אני משוכנע ככל שזה יתקדם לא נראה הרבה מתלבטים בין הליכוד לגנץ" | האזינו

    גדעון סער צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתמודד לפריימריז בליכוד, השר לשעבר גדעון סער התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על הצהרתו של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ שבחר לתקוף את 'חוק הלאום' לראשונה.

    בני גנץ וחוק הלאום: "מאכזב שבני גנץ בחר לתקוף במשפט הראשון שלו את חוק הלאום, הוא מיצב את מקומו באופן מדויק, זה לגיטימי אבל מובן איפה הוא עומד. החוק מעגן את ישראל על אופייה היהודי כפי שיש רבים במדינות העולם שנוהגות כך. החוק הוא בקונצנזוס מבחינת החוקים שלו. מתנגדי החוק לא יכולים להצביע איפה יש בעיה בחוק. בחוק לא שייך אליו עיקרון השיוויון, זכויות אדם מעוגנים בחוקים אחרים".

    ההתלבטות תהיה בתוך השמאל: "אני בעד שבני גנץ ידבר ויפרט את עמדותיו, הוא חייב לפרוס את משנתו לציבור. אני משוכנע ככל שזה יתקדם לא נראה הרבה מתלבטים בין הליכוד לגנץ אלה בין לפיד לגנץ ושאר מפלגות השמאל".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות