'מועדון יולדות' חדש

    עפר גדנקן No Comments on 'מועדון יולדות' חדש

    חדש בשיבא: קורסים, סיורים, ייעוץ אישי ופגישות אישיות עם מיילדת – ללא עלות!

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    20190101_105109השבוע התקיים מעמד קביעת מזוזה במתחם 'מועדון יולדות' החדש של שיבא ע"י הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא. חנוכת המועדון החדש מהווה בשורה אמיתית לציבור הנשים והיולדות: המועדון יכלול פעילות העשרה רחבה ויתקיימו בו קורסים והתכנסויות במגוון נושאים הקשורים ללידה. המועדון יאפשר לכל אחת לקבל את כל המידע המקצועי הרלבנטי בהתאם למצבה האישי. יתקיימו בו קורסי הכנה ללידה, קורסי הכנה ייעודיים ללידות תאומים, קורסים מקוצרים או ארוכים, קורסי הכנה ללידה טבעית, הכנה לניתוח קיסרי,  ועוד. במקביל, מתקיימים גם שיעורים לבעלים בענייני ההלכה הנוגעים ללידה והם נמסרים ע"י הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א.

    בנוסף, מציע מועדון היולדות של שיבא חידוש חשוב לא פחות: מפגש אישי עם מיילדת לניטרול חרדה לקראת לידה. המפגש המיוחד נועד להפחית את רמת החרדות שנגרמו עקב לידות טראומטיות קודמות, חששות שונים ועוד. המפגש האישי יינתן לכל המעוניינת בו, ללא שום עלות,  וניתן לתאם אותו דרך מתאמת קשרי הקהילה למגזר החרדי של שיבא.

    "לנו בשיבא", אומרת חביבה ארנון – מיילדת ויועצת מועדון שיבא בייבי, "חשוב לתת מענה אישי ומותאם לכל אחת. משמעות הדבר,  להיענות ככל האפשר לצרכים הפיזיים והרגשיים של כל יולדת. חווית הלידה נתפסת אצל כל אחת באופן שונה ולכן ההתייחסות היא אינדיבידואלית. אנחנו מאמינים  שלכל אשה יש את זכות הבחירה לכל אורך התהליך המיוחד הזה של הלידה ולכן אנחנו מאפשרים זאת תוך הקפדה על בטיחות האמא והתינוק".

    מועדון היולדות מזמין אותך ליהנות ממגוון השירותים הנחוצים עבורך. קורס הכנה ללידה ייעודי למגזר החרדי יחל ביום ראשון 27/1/19 כ"א בשבט. וביום שני 28/1/19 כ"ב בשבט יתקיים גם סיור ייעודי ליולדות חרדיות.



    0 תגובות