ניסיון פיגוע בחברון: "חששו לירות במחבל – יכול היה להתבצע טבח"

    קובי פינקלר 1 Comment on ניסיון פיגוע בחברון: "חששו לירות במחבל – יכול היה להתבצע טבח"

    ביום שישי, מחבל חודר לשכונת 'גבעת האבות' בחברון, עם סכין שלופה בכוונה לבצע פיגוע דקירה, אזרח וחיילים שהבחינו במחבל חיסלו אותו | לטענת תושב השכונה איתמר בן גביר החיילים חששו לחסל את המחבל: "בצבא ובפרקליטות חייבים לעשות חשבון נפש אך חיילים חוששים לירות במחבל שחודר לשכונה עם ילדים"

    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב שבת (שישי) התרחש נסיון פיגוע דקירה סמוך לקריית ארבע שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". מחבל שחדר ליישוב ניסה לדקור לוחמים בעמדה צבאית, סמוך לשכונת גבעת אבות, בתגובה הלוחמים ואזרח שנכח בנקודה ירו לעברו והמחבל נוטרל.

    המחבל נפצע מהירי ופונה ע״י כוחותנו לקבלת טיפול רפואי. אין נפגעים לכוחותינו.

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית, תושב שכונת גבעת האבות בחברון, בה התבצע ניסיון הפיגוע, מותח ביקורת חריפה על התנהלות החיילים באירוע: "עם כל אהבתנו הרבה לחיילים והעובדה שבמהלך כל יום מימות השבוע אנו מפנקים אותם ומעבירים להם מנות ותופינים, צריך לומר את האמת: התנהלות שני החיילים שהיו בכניסה לשכונה היא התנהלות בעייתית מאוד שחשפה ילדים קטנים לטבח.

    מחבל שנכנס לשכונה ורץ עם סכין צריך לירות בו על מנת להרוג. לצערי מקרה אלאור אזריה מעורר ספקות ופחדים אצל חיילים ואלמלא תושייתו של האזרח הגיבור ניסיון הפיגוע היה יכול להסתיים באסון"

    לדברי עו"ד בן גביר: שוחחתי עם האזרח, הבעתי את תמיכתי הרבה ואהבת התושבים אליו אך גם בצבא וגם בפרקליטות חייבים לעשות חשבון נפש אך הגענו למצב שבו חיילים חוששים לירות במחבל שחודר לשכונה עם ילדים". לדבריו: "הפשלה של החיילים שלא ירו הייתה עלולה לעלות חלילה בטבח של ילדים"

    הצלה ללא גבולות יו"ש: ווידאו זירת נסיון הפיגוע. צילום :נתן לוי

    תמונות מזירת האירוע. פלאש 90

    . .



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בסרטון רואים בוודאות איך המחבל חי ומזיז את רגלו