הוראת שעה: ההנחות בארנונה יימשכו

    איתי גדסי No Comments on הוראת שעה: ההנחות בארנונה יימשכו

    ההנחות בארנונה יימשכו | דרעי: "הארכת הוראת השעה לתקנות ההנחה בארנונה היא הכרחית ותאפשר לציבור ליהנות גם בשנת 2019 מהנחות משמעותיות בארנונה"

    דרעי צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי חתם בשנת 2017 על תיקון הנחות בארנונה בדבר חישוב "ההכנסה החודשית הממוצעת" אשר לפיה ההכנסה הממוצעת תיקבע לפי 12 החודשים האחרונים שקדמו לשנת הכספים. לאור עיתוי השינוי בסוף שנת 2017 ועד לכניסתו לתוקף של התיקון, חתם שר הפנים על הוראת שעה אשר תאפשר מתן ההנחה בארנונה לפי ממוצע הכנסתם החודשית של 3 החודשים האחרונים או 12 החודשים האחרונים לפי בחירתם של מקבלי ההנחה הפוטנציאליים.

    בנוסף לעדכון הוראה השעה נערך עדכון לטבלת ההנחות בארנונה לשנת 2019. הטבלה עודכנה בהתאם לעדכונים ולשינויים במשק הכוללים בין היתר את העלאת שכר המינימום כך שמקבלי שכר זה יהיו זכאים להנחה. עדכון זה נועד, בין היתר, לעודד אוכלוסיות מעוטות יכולת, אשר נמנעו עד כה להצטרף למעגל העבודה מחשש שיאבדו את זכאותם להנחה, לעשות כן .

    למרות שחלפו שנתיים מהחתימה על הוראת השעה, החליט שר הפנים, אריה דרעי לקבל את המלצת מנכ"ל המשרד, מרדכי כהן,  להאריך את הוראת השעה בשנה נוספת וזאת במטרה להמשיך את צמצום הפערים הכלכליים והפחתת יוקר המחיה לבעלי הכנסות נמוכות יותר.

    דרעי אמר: "החלטתי להאריך את הוראת השעה לתקנות ההנחה בארנונה במטרה להקל על השכבות החלשות כלכלית בחברה, לקבלת הנחות משמעותיות בתשלומי הארנונה לרשות המקומית. יוקר המחיה בישראל והנטל הכלכלי המוטל על התושבים הוא גדול,  והחלטה זו היא צעד נוסף ומשמעותי לצמצום הפערים הכלכליים בחברה".



    0 תגובות