דרעי בהילולת הבבא סאלי: "זכיתי להוביל את שיפוץ מתחם הקבר"

    איתי גדסי No Comments on דרעי בהילולת הבבא סאלי: "זכיתי להוביל את שיפוץ מתחם הקבר"

    היום נערכת הילולא הבבא סאלי זיע"א בעיר נתיבות. בהשתתפות אלפים בראשם גדולי תורה וראשי ישיבות, במהלך ההילולא סיפר שר הפנים על התוכנית, שתשנה את כלל מתחם הקבר, שהמוני עמך בית ישראל פוקדים אותו במשך כל השנה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) מתקיימת ההילולא המסורתית לכבוד סידנא בבא סאלי זיע"א בעיר משכנו נתיבות בדרום הארץ. בהשתתפות רבנים, דיינים שרים וחברי כנסת ועמת בית ישראל. בין הנואמים היה י ו"ר ש"ס השר דרעי שהתייחס לשיפוץ שייערך בקרוב וישנה את כל מתחם הקבר: "זכיתי להוביל להחלטת ממשלה לשיפוץ כל מתחם הקבר".

    יו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי השתתף היום בהילולת המסורתית של ה'באבא סאלי' בנתיבות, שע"י מוסדות בנו וממשיך דרכו האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא שליט"א, בהשתתפות רבנים חשובים ואישי ציבור.

    בנאומו לפני הקהל אמר השר דרעי: "נפלה בחלקי זכות גדולה כשר הנגב והגליל והפריפריה להיות מהמסייעים והעוזרים לקיום ההילולא הקדושה הזו, ולהביא להחלטת ממשלה שהתקבלה ונמצאת בשלבי ביצוע לשדרג את כל מתחם הציון, כדי שהמוני בית ישראל, מאות האלפים שמגיעים לכאן במלך השנה להתפלל ולהתברך יוכלו לעשות זאת באופן הטוב ביותר. נמשיך להשקיע כאן יחד עם ראש העיר לרוות המתפללים"

    השר דרעי הפליג בדמותו הפלאית והקדושה של סידנא באבא סאלי זיע"א שלא שייך כלל לדורות הללו.

    photo_2019-01-09_17-06-33 photo_2019-01-09_17-06-34 (2)



    0 תגובות