נסיעה בתיאום בלי סיכון חיי אדם: "מחר נסיעה לקברי צדיקים בשומרון"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נסיעה בתיאום בלי סיכון חיי אדם: "מחר נסיעה לקברי צדיקים בשומרון"

    מחר תתקיים נסיעה לקברי צדיקים בשומרון בתיאום ובאישור המשטרה. מהמשטרה נמסר, כי בפעם האחרונה, חולצו שלושה מתפללים שנסעו ללא אישור וגרמו לסיכון חיי אדם

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (חמישי) תתקיים נסיעה לקברי צדיקים כמו קבר יוסף, בשומרון אשר תתואם ותאושר על ידי כוחות צבא מחטמ"ר שומרון. מהמשטרה נמסר כי חשוב לציין, כי אחת למספר שבועות מתאפשרת כניסה מסודרת ומאובטחת על ידי צבא לקברי צדיקים וכי כל כניסה מחויבת תאום וליווי מסודר של כוחות הביטחון.

    כזכור, לפני מספר ימים, נאלצו כוחות צה"ל להיכנס לאזור קבר יוסף בעיר שכם תוך שהם מסכנים ביטחונם וזאת לאחר שהתקבל דיווח אודות שלושה ישראלים, שנכנסו ללא אישור עם רכבם וללא תאום עם כוחות הביטחון.

    השלושה שחולצו על ידי כוחות צבא, נעצרו והועברו לחקירה במשטרה בחשד לכניסה לשטח צבאי סגור והפרת הוראה חוקית ובתום חקירתם הובאו לדיון בעניינם בבית המשפט.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל וכוחות הביטחון טיפולו בעבר במספר מקרים בהם ישראלים באופן חסר אחריות החליטו להיכנס עצמאית וללא תיאום לשטחי הרשות והותקפו באמצעות אבנים וחפצים שהושלכו לעברם ולעבר רכבם נפצעו ובדרך נס חולצו על ידי כוחות הביטחון.

    אנו שבים ומזהירים כי, כניסת ישראלים לשטחי הרשות הפלסטינית ללא תאום ואישור מהווה הפרה על החוק ומהווה סכנה ממשית לשלומם וביטחונם של הנכנסים ושל כוחות הביטחון המוזעקים לחלצם".



    0 תגובות