משרד המשפטים מגיב להצהרת נתניהו: "לא נתייחס לגופם של דברים"

    איתי גדסי No Comments on משרד המשפטים מגיב להצהרת נתניהו: "לא נתייחס לגופם של דברים"

    לאחר הצהרת נתניהו וטענותיו על התנהלות חקירה בעייתית ולקויה מאוד. במשרד המשפטים הגיבו: "בחינת ממצאי החקירה מתבצעת כעת בידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, במסגרת תהליך עבודה סדור ומקצועי, שאיננו מתנהל ולא אמור להתנהל באמצעי התקשורת"

    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הצהרתו הערב (שני) של ראש הממשלה, כנגד הפרקליטות ועל אופן ניהול תיק החקירה, בסירובם לתת לו להתעמת עם עדי המדינה והעדים האחרים בשביל לסתור את טענותיהם. אי זימון עדים הסותרים את הטענות כנגד נתניהו וההתעלמות ממעשיו של לפיד יחד עם נוני מוזס. משרד המשפטים מגיב הערב להאשמות הקשות בניהול הבעייתי לכאורה של החקירה.

    ממשרד המשפטים נמסר: "כל פעולות החקירה שבוצעו בתיקי החקירה הנוגעים לראש הממשלה נעשו באופן מקצועי ויסודי בליווי פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) ובפיקוחם של פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, והכל עפ"י שיקולים מקצועיים של ניהול חקירה וחתירה לחקר האמת בלבד.

    אין זה ראוי שרשויות אכיפת החוק תתייחסנה לפעולות החקירה ולפרטי העדויות בתקשורת, ודאי לא בשלב זה.

    משכך, אין בדעתנו להתייחס לגופם של דברים. בחינת ממצאי החקירה מתבצעת כעת בידי היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה ואנשי צוותם במסגרת תהליך עבודה סדור ומקצועי, שאיננו מתנהל ולא אמור להתנהל באמצעי התקשורת".



    0 תגובות