- רדיו קול חי - -

נתניהו: "מוכן לעימות עם עדי המדינה בשידור חי"

ראש הממשלה בנימן נתניהו מסר הערב (שני) הצהרה אישית ממעונו בירושלים, רה״מ חשף בדבריו: "דרשתי בחקירותיי עימות מול עדי המדינה וסורבתי פעמיים. רציתי להסתכל להם בעיניים ולהטיח בהם את האמת ותמיד סורבתי. מדוע סירבו לעימות ממה יש להם לפחד? מה יש להם לפחד? אני לא מפחד אני טין לי מה להסתיר? מצידי שהעימות הזה יהיה בשידור חי שהציבור יידע הכל ויראה הכל וידע את האמת".

דבריו המלאים של ראש הממשלה  בנימין נתניהו: "אזרחי ישראל, בימים האחרונים הייתה סערה ציבורית, ולכן אני מבקש להבהיר בראשית דבריי: מערכת המשפט היא אחד מיסודות הדמוקרטיה הישראלית".

יש שופטים: "בדמוקרטיה יכולה להיות ביקורת על מערכת המשפט, כמו שיש ביקורת על הכנסת ועל הממשלה. אבל אני רוצה להבהיר – יש שופטים בירושלים. כך היה, וכך יהיה. אני טוען שלהזמין אותי לשימוע לפני הבחירות בלי שאוכל להשיב לשימוע עד הבחירות, הוא חסר צדק, כפי שמשפטנים רבים חושבים".

"זאת לא התקפה על שלטון החוק. זאת טענה לגיטימית".

חשיפת נתניהו: "אזרחי ישראל, הערב אגלה לכם מידע שלא הכרתם שיוכיח עד כמה החקירה נגדי מוטה. הערב אני חושף בפניכם שבמהלך החקירות נגדי דרשתי עימות עם עדי המדינה.

רציתי להסתכל להם בעיניים ולהטיח בהם את האמת! דרשתי עימות פעם אחת – וסורבתי. דרשתי עימות פעם שנייה – וסורבתי בשנית.

מדוע סירבו לאפשר לי את העימות הזה, שהוא כל כך הכרחי לבירור האמת? ממה יש להם לפחד? מה יש להם להסתיר?

אני לא מפחד. לי אין מה להסתיר. ולכן הערב אני חוזר על הדרישה הזאת לעימות עם עדי מדינה".

הזמנה לעימות מול כל העולם: "מצידי שהעימות הזה יהיה בשידור חי. שהציבור יראה הכל, ישמע הכל, ידע את כל האמת.

אני בטוח בצדקתי. יותר מזה, אני מבקש להתעמת עם כל עד שמסר דברים שלא תואמים את העמדה שלי. גם לראש הממשלה יש את הזכות להליך הוגן.

אני אסתור את כל הדברים שהם אומרים, כי אני יודע את האמת ואני בטוח באמת, ב-4000%!

אבל איך אפשר להגיע לחקר האמת כשמצד אחד לא נותנים לי להתעמת עם העדים נגדי, ומצד שני לא מזמינים עדים מרכזיים שמחזיקים במידע שמפריך את הטענות נגדי.

למשל, את הרגולטור החשוב ביותר בתיק 4000, הממונה על ההגבלים העסקיים – ד"ר אסף אילת. למה לא הזמינו אותו? אולי משום שברשות להגבלים עסקיים אמרו לתקשורת שההחלטה על מיזוג בזק-יס התקבלה בלי שום התערבות שלי או של מישהו מטעמי.

אם זה נכון שד"ר אסף אילת לא זומן לעדות, אני דורש שהוא יזומן מייד.

וכשיזמנו אותו, ישמעו ממנו שלא התערבתי בהחלטה על מיזוג בזק-יס, כמו שלא התערבתי ביישום הרפורמה שריסקה את המונופול של "בזק" ועלתה לבזק מיליארדי שקלים. ואני רוצה לומר לכם מילה אחת על ההאשמה הכי "חמורה" נגדי.

על מה הם מדברים כשהם מדברים על שוחד? על כסף? על מעטפות? על חשבונות בנק? על איים ביוון? מה פתאום! הם מדברים על תקשורת אוהדת.

אני, האישיות הציבורית הכי מושמצת בתקשורת בתולדות המדינה, אני קיבלתי תקשורת אוהדת? איזה אבסורד.

גם בוואלה קיבלתי אינסוף של כתבות עוינות. ההאשמה הזאת היא פשוט בדיחה.

אבל אם כבר קובעים בפעם הראשונה בהיסטוריה שסיקור חיובי הוא שוחד, אז רבותיי, תעשו את העבודה שלכם כמו שצריך.

איך לא חוקרים את יאיר לפיד, שנפגש עשרות פעמים עם נוני מוזס בדירת מסתור בסביון, אחר כך מחק את תיעוד הפגישות הללו, ודאג שכל סיעתו תצביע בעד החוק של נוני, לסגור את העיתון "ישראל היום", וקיבל ממנו תקשורת אוהדת ומלטפת?

אתם מבינים, אותי, שפיזרתי את הכנסת כדי לקבור את החוק וקיבלתי מנוני מוזס רצח אופי אותי רוצים להעמיד לדין. ואת 43 חברי הכנסת שהצביעו בעד החוק – אותם לא מזמינים אפילו לכוס קפה אצל החוקרים.

אזרחי ישראל, השמאל יודע שבמאבק על דרך ועל הישגים הוא אינו יכול לנצח אותנו, אז הוא מחפש דרכים אחרות כדי להפיל את שלטון הימין.

אתם יודעים שהייתי יכול להפסיק את מסע הצייד הנורא נגדי ונגד משפחתי – אילו רק הייתי מציע התנתקות חדשה: לסגת מקווי 67', לחלק את ירושלים ולהפקיר את ביטחון ישראל.

אבל אני לעולם לא אעשה דבר כזה. אני אמשיך להיאבק למען הביטחון שלנו. אני אמשיך בעשייה האדירה שהופכת את מדינת ישראל לכוח עולמי עולה.

אני אמשיך לדרוש צדק ואמת. אני דורש את העימות עם העדים נגדי – עכשיו".