חסון: אין הבדל בין הטרור הערבי ליהודי – בן גביר: השב"כ עובר על החוק

    איתי גדסי No Comments on חסון: אין הבדל בין הטרור הערבי ליהודי – בן גביר: השב"כ עובר על החוק

    עו"ר בן גביר גורם לכך שכל הפרקליטים של אנשי חמאס, יחגגו מחר ויעצרו את חקירות אנשיהם. כך מתחילים לסדוק את חומת ההגנה של השב"כ",כך תוקף בחריפות,סגן ראש השב"כ לשעבר ישרא לחסון בראיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן שעסקה במעצר הנערים | בן גביר: "השב"כ פועל באופן בלתי חוקי. שם לא יודעים להבדיל בין אויב לאוהב. כשערבים הרגו יהודי בזריקת אבנים אמרו שזה בטעות" | האזינו

    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל חסון, סגן ראש השב"כ לשעבר, וכיהן כח"כ בקדימה ובישראל ביתנו, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, חסון תקף בחריפות את מעשי האלימות שנעשו על ידי נערים והשווה אותם לטרור חמאס.

    חסון מודה שכל התיאורים על מניעה לראות עו"ד הם נכונים, כי לטעמו מדובר במלחמה בטרור, חסון לא עושה הבדלה בין אלימות יהודית לא מאורגנת למעשי טרור של הפלסטינים מבחינתו מדובר בטרור.

    חייבים להשתמש בהודאה בטרור: "בית המשפט יכול להתחשב מכאן עד מחרתיים, אם רוצים שאת הפיגוע הבא נחקור על ידי טביעות אצבע אז בבקשה חוק אחד לכולם. היו פיגועים בחברון שיהודים נהרגו על ידי זריקת אבנים של ערבים והם נתפסו והועמדו לדין והופללו על ידי הודאה, אם אתה מסוגל להביא ראיות זה טוב אך רובם זה על ידי הודאה בטרור".

    פירוק השב"כ: "כל החקירות בשב"כ מפוקחות באופן ישיר על ידי הפרקליטות. אם השופטת הייתה מבינה את ההשלכות (של חיוב ראיית עו"ד) למלחמה בטרור, אחרי בן גביר יבואו כל הפרקליטים של אנשי חמאס וימוטטו את הכלי המרכזי של מדינת ישראל למלחמה בטרור. אם לי היו אומרים, שאתה חוקר יהודי מותר לך א' ואתה חוקר ערבי מותר לך ב' אני הייתי מתפטר".

    .

    אחריו עלה עו"ד איתמר בן גביר המייצג את הנערים העצורים, עם אימו של אחד הנערים.

    בן גביר: "יש דף מסרים שהופץ בין כתבי הטלוויזיה, על ידי השב"כ. לאיים על אנשים שירצחו אותם מותר על פי החוק ולענות אותם זה לא חוקי, והנה בתי המשפט באו ואמרו זה לא החוק. יש משפט במדינת ישראל. אני הייתי מצפה מאותם אנשים שמדברים על רוממות החוק, אבל עושים מה שבא להם".

    אמו של אחד הנערים: "התחושה היא שהשב"כ מחפשים אותם. מדובר בישיבה חסידית ישראלית, יש להם חיבור לעם ישראל וארץ ישראל מאוד חזק וזה מה שסימן אותם. אני חושבת שיש בישיבה הרבה אכפתיות לעם ישראל, יש אווירה של קדושה והבן שלי עם עיניים נוצצות שם".

    כל השבט עצמו מגנה כל פעילות אלימה, לא מסכימים שכך יתנהגו. כן כואב להם שיש פיגועים כנגד יהודים, הם מגבירם את הלימוד בזמן פיגועים".

    בן גביר: "הם במעצר של ימים ואין ראיות ממשיות נגדם ולכן זה יצומצם. הנער מספר לי שפגעו בו, דיברו שם גסויות וחיללו שבת, התנהגות השב"כ לא הפיקו לקחים, המדובבים עדיין מופעלים שעושים מניפולציות. מדובר בילד בן 16 שעובר חקירה אינטנסיבית במשך שבוע מבלי לראות עו"ד הוא גם יודה ברצח ארלוזורוב".

    אין הבדלה בשב"כ. בן גביר: "זה בדיוק הבעיה של אנשי השב,כ שלא מבדילים בין אויב לאוהב, שהמדינה בסכנה קיומית זה מטרור. מי שזרק אבן זה רצח. אבל שרצחו את אלכסנדר בירושלים ז"ל בגלל זריקות רבנים אמרו שזה לא בכוונה, שמו אותם בכלא על הריגה ושוחררו מהר. למה שערבים מציתים את השב"כ זה לא מענין".

    האזינו לראיון המלא:

     



    0 תגובות