רם בן ברק: "נתניהו רוצה בהמשך שלטון חמאס בעזה "

    איתי גדסי 1 Comment on רם בן ברק: "נתניהו רוצה בהמשך שלטון חמאס בעזה "

    המשנה לראש המוסד עד לאחרונה וכיום חבר מפלגת 'יש עתיד' ומועמדה לכנסת הקרובה, רם בן ברק, התראיין ל'מהדורה המרכזית' ושוחח על החלפת השלטון ברצועת עזה, חוק הגיוס, מקומו ביש עתיד והחבירה האפשרית של גנץ אליהם | האזינו

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רם בן ברק, מי ששימש עד לאחרונה כמשנה לראש המוסד וכיום מועמד ברשימת 'יש עתיד' לכנסת, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. ברק שוחח על המטרה הפוליטית ביטחונית בהחלפת שלטון חמאס, הפריימריז במפלגות ומקומו בתוך יש עתיד.

    המטרה – החלפת שלטון חמאס: "אני בעשירייה הראשונה, בני גנץ עדיין שוקל אם להצטרף אלינו, ואם זה יקרה אני אזוז מקום אחד בשמחה. אני מגיע לכנסת כדי לשנות דברים בתחום הביטחון, למשל, להחליף את השילטון בעזה מחמאס לרש"פ".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי הבייתה.לך למכור רהיטים.מכרתה לאזרחים אשליות.הולכתה שולל את חוטפי עזה והדרום.חילקתה 15 מיליון לחלאות אדם תנועת החמאס.עוד טילים וקטיושות לחמאס. ביבי דיקטטור.כמו שילטון החמאס התנהגותו בליכוד ומול שומרי החוק והמשפט.גועל נפש בושה וחרפה.4 מיליארד ביזבוז ביטונדות גדר עזה -מחדל יום הכיפורים קו בר לב .עפיפונים נצחו את הגדר .70 חללים נהרגו ו 0 ביטחון.לך ואל תחזור.כך יוטב לחברי ליכוד שפויים תנועת זבוטינסקי .לחמלה לעזרה לעניים.לזקנים.ולניצולי השואה.לך לך.ואל תשוב פחדן תבוסתן איפה גולדין ושאול?זה לא ילדים שלך?