ג'ון בולטון נחת בישראל: "הנשיא היה ברור – אנו ניסוג מסוריה"

    שלמה ריזל 1 Comment on ג'ון בולטון נחת בישראל: "הנשיא היה ברור – אנו ניסוג מסוריה"

    על רקע החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, על נסיגת כוחות צבא ארה"ב מסוריה, היועץ לביטחון לאומי נחת בישראל, לצורך דיונים משותפים על הנסיגה הצפויה | מנגד, מקורות במחלקת המדינה האמריקנית אמרו: "נסיעת פומפאו למזרח התיכון שבוע הבא היא בין היתר להעביר מסר שארה"ב לא עוזבת את המזרח התיכון"

    בולטון צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ון בולטון, נחת היום (שבת) בישראל, במסגרת ביקורו במדינות ערב באזור וישראל בנוגע לנסיגה האמריקנית בסוריה. עם נחיתתו אמר, כי "אין שינוי בעמדתנו כלפי שימוש בנשק כימי מצידו של אסד". בולטון צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בראשון. בראיון לכלי תקשורת אמריקנים אמר בולטון: "הנשיא היה מאוד ברור כשאמר שאנו נצא מסוריה, ואנו עושים הכל בכדי למלא אחר ההחלטה לצאת משם. אנו ניסוג מסוריה" .

    לאחר הביקור בישראל, ימריא בולטון לטורקיה. בשבוע הבא צפוי בולטון לבקר במצרים, ירדן, סעודיה, איחוד האמירויות הערביות, עומאן, קטאר וכווית.

    מקורות במחלקת המדינה האמריקנית, מסרו ל'רויטרס': אין לוח זמנים ליציאה מסוריה. נסיעת פומפאו למזרח התיכון שבוע הבא היא בין היתר להעביר מסר שארה"ב לא עוזבת את המזרח התיכון".

    מקור אחר בפנטגון מסר ל'רויטרס', כי בכנס המדינות למלחמה בדאע"ש תיעשה בקרת נזקים של הצהרת טראמפ למלחמה בדאע"ש. "ההצהרה הזו שנעשתה על סמך החלטה של אדם אחד היתה סטירת לחי רצינית לאנשי הצבא ולכל מי שעוסק בלחימה בדאע"ש".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיחזיר את הצבא האמריקאי לסוריה מה הוא מתחמק??