נתניהו תוקף: "השמאל מנסה לגנוב בחירות באמצעות משפט שדה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו תוקף: "השמאל מנסה לגנוב בחירות באמצעות משפט שדה"

    ראש הממשלה, תוקף את ניסיונות הלחץ כנגד היועץ המשפטי לממשלה, לזמן אותו לשימוע עוד לפני הבחירות: "לחץ בריוני ולא אנושי על היועץ המשפטי שיגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום" | מנדלבליט התייחס היום לאמירות הנשמעות לאחרונה: "אמירות חסרות אחריות על כך ש"מיליוני אנשים לא יקבלו" החלטה כזו או אחרת – מנסים לקעקע את אמון הציבור "

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) ללחצים המופעלים כנגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לזמן את נתניהו לשימוע עוד טרם הבחירותץ. נתניהו תקף את השמאל ואמר: "מנסים לגנוב בחירות באמצעות משפט שדה. יש להמתין עם השימוע עד לאחר הבחירות".

    נתניהו תקף את התקשורת והשמאל: "במשך שנים מפעילים מפגיני השמאל והתקשורת לחץ בריוני ולא אנושי על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום".

    עוד הוסיף נתניהו: "הלחץ הזה מגיע לשיאו בימים אלה. מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על ידי הזמנתי לשימוע – כשידוע מראש שלא ניתן לסיים את השימוע עד הבחירות. לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות".

    אין טענות בלי תשובות: "לא יעלה על הדעת שהציבור ישמע רק טענות של צד אחד ולא ישמע את התשובות של הצד השני. הרי השמעת התשובות הביאה פעם אחר פעם לסגירת תיקים בעבר. זאת בדיוק הסיבה שאף פעם לא פתחו בשימוע לפני הבחירות אם לא יכלו לסיים אותו עד הבחירות".

    הדחת ראש ממשלה: "וזאת בדיוק הסיבה שהשמאל מנסה לעשות עכשיו את ההיפך, כי המטרה שלו ברורה: לנסות להדיח ראש ממשלה באמצעות משפט שדה וגניבת הבחירות מכם, אזרחי ישראל".

    מוקדם יותר היום, נאם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלביט בכנס העמותה למשפט ציבורי והתייחס לתיקי החקירה כנגד ראש הממשלה: "למרבה הצער, בעת האחרונה נשמעות טענות חסרות כל ביסוס על  התנהלות לא-עניינית כביכול מצד רשויות אכיפת החוק, ובצידן נשמעות אמירות חסרות אחריות על כך ש"מיליוני אנשים לא יקבלו" החלטה כזו או אחרת".

    עוד הוסיף מנדלבליט: "האמירות הללו מבקשות לקעקע את אמון הציבור בכך שההחלטות שלנו הן מקצועיות וענייניות. הן מבקשות לפגוע ביסודות העמוקים ביותר של שלטון החוק. האמירות הללו לא רק שאין בינן לבין האמת ולא כלום, אלא שהן גם חסרות אחריות – אחריות למדינה שלנו, לחברה שלנו, לעם שלנו…"



    0 תגובות