מקלב: "העובדות בשטח הם כי דגל יכולה לרוץ לבד – ההכרעה בקרוב"

    איתי גדסי 1 Comment on מקלב: "העובדות בשטח הם כי דגל יכולה לרוץ לבד – ההכרעה בקרוב"

    בראיון ל'פילפוליטיקה' התייחס ח"כ אורי מקלב לסאגה הבלתי פתורה באלעד: "אין לנו גוש חוסם באלעד, אנחנו לא חותרים לוועדה קרואה בעיר" | חוק הגיוס: "המדינה הגישה לבג"ץ הארכה – לא יודעים אם הוא יאפשר זאת"

    מקלב וגפני צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (חמישי) לתוכנית הפוליטית 'פילפוליטיקה' בהגשת הפרשנים הבכירים, אבי בלום ויעקב ריבלין. מקלב התייחס לסוגיית הגיוס שעל הפרק מול בג"ץ וחשף כי המדינה מבקשת הארכה. שאלת הריצה המשותפת והבעייה הקואלציונית באלעד.

    מקלב חשף את הליך המדינה מול בג"ץ בסוגיית הגיוס: "בימים הקרובים המדינה תגיש בקשה רישמית לבג"ץ בכדי להאריך תוקף הסדר הגיוס בשל יציאת הכנסת לפגרת הבחירות, "אנו יוצאים לבחירות כאשר אין חוק גיוס, וחיים על הארכה של הבג"ץ ואנחנו לא יודעים האם הוא יאפשר את זה".

    אלעד: "הסכם שלנו עם ש"ס היה עוד לפני הבחירות, אין לנו גוש חוסם באלעד, אנחנו לא חותרים לוועדה קרואה בעיר, הרבנים אמרו את זה ואנחנו אמרנו את זה כל העת, החשש שלנו הוא שאם לא נלך יחד יעשו לנו מה שעשו לדגל התורה בעבר, באלעד זו הדרך לדואג להתפתחות העיר ולתושבים".

    יכולים לרוץ לבד לכנסת: "קיימים בידנו מספרים ברורים וקיבלו אישור בשטח בבחירות האחרונות, אנחנו לא מדברים על הערכות אלא על עובדות בשטח שכל אחד יכול לבדוק אותם אלו נתונים שהוכחו, דגל התורה בנויה לכך שניתן יהיה לרוץ באופן עצמאי ללא מחלוקת".

    נכריע מהר: "שאלת ההליכה המשותפת עם אגודת ישראל תוכרע במהרה, בשעה זו שאנחנו מדברים נעשים תהליכים בכדי להכריע בשאלה הזו, בערים מסויימות חשבנו שאנחנו הולכים בכנות להסכם אחד ואנחנו מקווים שבמישור הארצי לא אומרים דבר אחד וחושבים דבר אחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יאללה מקלב רוץ לבד לא תעבור את אחוז החסימה כמובן ואחרי זה תדבר כמו שמתאים לך