פלאי: "אם אכנס לבתיהם של גדולי ישראל אצא עם מכתב ברור"

    איתי גדסי 1 Comment on פלאי: "אם אכנס לבתיהם של גדולי ישראל אצא עם מכתב ברור"

    הקרב על ראשות מועצת טלזסטון: "סגן ראש עיר זה תואר יפה, אבל אין ניסיון בניהול עובדים ובבניית תקציב – התושבים מעדיפים מועמד מהיישוב ולא מוצנח", כך אומר יענקי פלאי המתמודד לראשות המועצה, מול יצחק רביץ מועמד דגל התורה | האזינו

    יענקי פלאי צילום: באדיבות המצולם
    7:46
    18.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ירי רקטות לעבר מטולה: בחסדי שמים אין נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתמודד לבחירות ביישוב 'טלז-סטון' יענקי פלאי, התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. פלאי התייחס לבחירות לראשות מועצת 'טלז-סטון' בה הוא מתמודד מול יצחק רביץ החדש.

    פלאי מתמודד מול מועמד דגל התורה יצחק רביץ סגן ראש עיריית ביתר לשעבר, שהגיע להתמודד לראשות המועצה. פלאי מתייחס להתמודדות ומכתב התמיכה של גדולי ישראל ברביץ: "אני מועמד שעובד עם ניסיון ועם יכולות, אני גר במקום וצמחתי מתוך היישוב, יש לו (יצחק רביץ) מכתב המלצה".

    המלצות של גדו"י: "אני מקווה שאצליח להכנס לביתם של גדולי ישראל, אניבטוח שאם הייתי נכנס יחד עם רבני הקהילו שתומכים בי, ומציג את עמדתי לפני מרן שר התורה הייתי מקבל מכתב חד וברור שתומך בי. חלק מהרבנים תומכים בי וכך רוב התושבים".

    הכה את הסוקרים: "הפרשנים הספידו את משה ליאון בירושלים, לכן אני מדבר על מציאות, יחד עם רבים מתושבי המועצה שרוצים שאני אבחר, ולא מעוניניים שמועמד מוצנח מבחוץ ינצח".

    ההתמודדות מול: "לנהל מועצה מקומית בניהול עובדים, סגן ראש עיר לא בנה תקציב, לא ניהל עובדים. סגן ראש עיר זה תואר יפה אבל אין ניסיון מעשי בניהול עיר, צריך לדעת לעבוד מול בכירי במשק ושרים בממשלה. אני לא עושה את זה מול אינטרסי חיצוניים".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: באדיבות המצולם


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בן אדם חצוף שמתמודד נגד דעת התורה של גדולי הדור
      ומנסה לייצ מצב כאילו עובדים על גדולי הדור
      לא יעזור לו כום הציבור החרדי בטלז יצביע ברגליו בעד ציות לדעת תורה ויצביע למועמד גדולי הדור הרב רביץ