ויקרא שמה: יעלון חשף את שם מפלגתו החדשה

    איתי גדסי 1 Comment on ויקרא שמה: יעלון חשף את שם מפלגתו החדשה

    עם שם בעל ניחוח ארכאי משהו, משה יעלון צעד לרשם המפלגות והקים מפלגה חדשה: "תנועה לאומית ממלכתית"

    משה יעלון צילום: תומר אפלבוים
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר משה יעלון רשם את מפלגתו החדשה "תל"ם – תנועה לאומית ממלכתית".

    יעלון אמר: "זהו יום חג, יום מרגש של בשורה לאזרחי ישראל, יום של תקווה מעורבת באחריות עצומה עבורי ועבור חברותי וחבריי לדרך. הקדשתי את כל חיי למען הבטחת קיומה וביטחונה של מדינת ישראל. שרתתי את מדינת ישראל במדי צה"ל ועל "אזרחי" בכל זמן, בכל מקום ובכל משימה, לאורך גבולות המדינה ואף הרחק מעבר להם, תמיד בראש הכח, מחיל ועד רמטכ"ל, בתפקידי פיקוד קרביים תמיד בחזיתות העשייה המבצעית של צה"ל ובהמשך כמשנה לראש הממשלה והשר לנושאים אסטרטגיים וכשר הביטחון וחבר הקבינט המדיני ביטחוני".

    "חונכתי וחינכתי לקחת אחריות בענווה ולהוביל, לתת דוגמא אישית ולעשות הכל למען הבטחת שלומה וקיומה של ישראל. הגיע הרגע בו אני מתייצב שוב כחיל של המדינה בהנהגת כח פוליטי עצמאי, כדי לקבל את אמון אזרחי ישראל, במטרה להחזיר את ישראל למסילה. האתגרים הפנימיים והחיצוניים הניצבים בפנינו מחייבים מנהיגות מחברת ומאחדת, מנהיגות מנוסה ואחראית שמסוגלת לתכנן ולבצע את מה שנחוץ בכל תחומי חיינו כאן ולהגן על זכותנו לחיות כאן בביטחון".

    "הגיע הזמן למנהיגות אחרת! מנהיגות שתוכלו לסמוך עליה. אני עושה זאת מתוך מחויבות לדורות הבאים, מתוך כבוד לזכרם של חבריי, פקודי ומפקדיי שנפלו במערכות ישראל ומתוך תחושת שליחות עליונה. אני גאה ונחוש לעמוד בראש "תל"ם – תנועה לאומית ממלכתית" שטובת המדינה ואזרחיה ורק היא ניצבת לנגד עיניה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איתי גדסי: מהיכן לקחת את התמליל "בעל ניחוח ארכאי משהו"? שמא הקדשת את זה לזכרו של עמוס עוז?