שר הדתות וקנין: "מי שיקבע אם אמשיך לקדנציה הבאה זו רק מועצת החכמים"

    איתי גדסי No Comments on שר הדתות וקנין: "מי שיקבע אם אמשיך לקדנציה הבאה זו רק מועצת החכמים"

    "הבוקר הלכתי לקברו של מרן זיע"א ומייד אח"כ לקברו של ידידי רבי דוד אזולאי ז"ל וביקשתי בקשות שהקב"ה יעזור לי שלא תצא תקלה תחת ידי" כך מספר שר הדתות החדש, יצחק וקנין (ש"ס) על החברות והתפקיד החדש שהתמנה אליו, בראיון ל'מהדורה המרכזית' | היחסים בתוך ש"ס: "מעולם לא התרעמתי שצעירים וחדשים ממני מונו לשרים" | האזינו

    שר הדתות יצחק וקנין צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות החדש שהצהיר אמונים היום (שלישי) מעל בימת הכנסת, ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) התראיין היום ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בשיחה עם השר החדש הוא התייחס על יחסי הצעירים והמבוגרים במפלגה בחלוקת התפקידים והציות לדעת תורה.

    החברות עם השר לשעבר ז"ל: "חברות עמוקה הייתה לי עם רבי דוד אזולאי. היה אדם בעל שיעור קומה עם מידות גדולות שצריך ללמוד אותם. הבוקר הלכתי לקברו של מרן זיע"א ומייד אח"כ לקברו של ידידי רבי דוד אזולאי ז"ל וביקשתי בקשות שהקב"ה יעזור לי שלא תצא תקלה תחת ידי".

    צייתן לחכמים: "מי שיקבע אם אני ממשיך בקדנציה הבאה זו רק מועצת החכמים. אני צייתן לדעת תורה. מעולם לא התרעמתי שצעירם וחדשים ממני סיעה מונו לשרים, מעולם לא זזתי מדעת תורה. אם יאמרו לי לסיים, אקיים בשמחה את מצוות ועשית ככל אשר יורוך".

    ציות גם כשקשה: "בבחירות הקודומות אמרתי לאלי ישי את המילים האלה, אתה שצעקת תמיד 'דעת תורה' ו'מרן' אתה קם והולך שדעת תורה לא מתאימה לך? אמרתי לו, אתה תגיע עד הקצה ולא תעבור, כי כל הרעיון בציות לדעת תורה זה דווקא כשקשה לך לקבל את הדברים, ושזה בא על חשבונך".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות