ראש הממשלה נפגש עם מזכיר המדינה בברזיליה: "נסיגת ארה"ב מסוריה"

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה נפגש עם מזכיר המדינה בברזיליה: "נסיגת ארה"ב מסוריה"

    על רקע החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לסגת לחלוטין מסוריה, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מזכיר המדינה בברזיליה, לפני טקס השבעת נשיא ברזיל | בפתח הפגישה אמר נתניהו: "נדון כיצד להעמיק אף יותר את שיתוף הפעולה המודיעיני והמבצעי בסוריה ובמקומות אחרים ועל הדרכים לבלום את התוקפנות האיראנית במזרח התיכון"

    ננתיהו בפגישתו בברזיליה צילום: לעמ קובי גדעון
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת היום (שלישי) בברזיליה, ברזיל, והתקבל ע"י משמר כבוד בשדה התעופה. נתניהו הגיע לטקס השבעת נשיא חדש הנבחר ז'איר בולסונארו. לפני הטקס ראש הממשלה יפגש עם נשיאי צ'ילה והונדורס. מייד עם נחיתתו ראש הממשלה נפגש בארבע עיניים עם עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו.

    ראש הממשלה נתניהו נפגש עם פומפאו על רקע החלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על הסגת כלל הכוחות האמריקנים מסוריה. לפי הדיווחים נתניהו ביקש מטראמפ לבצע את ההליך בהדרגה. ואכן הנשיא נענה לבקשתו וכוחות צבא ארה"ב, יסוגו במהלך ארבעת החודשים הקרובים.

    WhatsApp Image 2019-01-01 at 17.52.37

    בפתח הפגישה אמר נתניהו: "אני שמח לראות את מזכיר המדינה פומפאו, ידידנו הטוב, מייק, בפעם השנייה בתוך כחודש".

    על השולחן ההתבססות האיראנית בסוריה ובמקומות אחרים: " יש לנו דברים רבים לדון בהם. נשוחח על שיתוף הפעולה האינטנסיבי בין ישראל לארה"ב שיעסוק גם בשאלות העולות בעקבות ההחלטה האמריקנית לגבי סוריה. נדון כיצד להעמיק אף יותר את שיתוף הפעולה המודיעיני והמבצעי בסוריה ובמקומות אחרים ועל הדרכים לבלום את התוקפנות האיראנית במזרח התיכון. זאת מטרה משותפת".

    נתניהו הודה לנשיא ארה"ב על התמיכה: "אני מאוד מעריך את התמיכה האיתנה שלך ושל הנשיא במאמצינו להגן על עצמנו בסוריה בימים האחרונים. יש לנו הרבה נושאים לדון בהם".



    0 תגובות