בדרך לתפקיד שר הביטחון? גלנט פורש מ'כולנו' בדרכו ל'ליכוד'

    איתי גדסי No Comments on בדרך לתפקיד שר הביטחון? גלנט פורש מ'כולנו' בדרכו ל'ליכוד'

    בתום קדנציה אחת כשר השיכון במפלגת 'כולנו', מכריז השר יואב גלנט על פריש מהמפלגה | יחסי השניים ידעו עליות ומורדות אך בעיקר מורדות, בשל העצמאות בה נקט גלנט בדעותיו ופעולותיו | בדרך ללשכת שר הביטחון גלנט מבין כי הדרך המהירה היא, ממפלגת הליכוד | גלנט הודה לכחלון על הקדנציה האחרונה במילים קצרות | הביטחוניסט של המפלגה עוזב

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפרדים בהסכמה. הערב (שני) שר השיכון יואב גלנט (כולנו) יתפטר  מתפקידו כשר הבינוי והשיכון וימונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר בלי תיק. המהלך מגיע לאחר החלטת השר גלנט לפרוש ממפלגת כולנו, גלנט צפוי להתפקד לליכוד שם עדיין לא ברור האם ישוריין או שיתמודד בפריימריז. השר גלנט מחויב לפי החוק לפרוש בתוך 10 ימים מפיזור הכנסת על מנת שיוכל להתמודד בבחירות במפלגה אחרת.

    כחלון יפרוש מהכנסת, במקומו צפוי להכנס ל'כולנו' אשר פנתהון שיכנס במקום גלנט עד לבחירות. הפרישה של השר יואב גלנט ממפלגת 'כולנו' הייתה למעשה די צפויה, גלנט היה שר עצמאי מידי בדעותיו ובמהלכיו במפלגה ולא ראה את הפעילות הפוליטית של השר כחלון עין בעין. המטרה של גלנט הוא להגיע לכס שר הביטחון. לפני כשבוע עלו כלל חברי הקבינט המדיני ביטחוני לצפון, שם הקפיד נתניהו להצטלם צמוד לגלנט דבר שסימן את הבאות, ככל הנראה נתניהו מעוניין כשגלנט יתמנה לשר הביטחון בממשלתו הבאה.

    הבעייה היא בתוך הליכוד, חברי הכנסת והשרים, אבי דיכטר, ישראל כץ, רואים עצמם מועמדים למשרה הבכירה. מחוץ לליכוד בנט מוביל קמפיין בחירות בשביל להגיע לכסא שר הביטחון, ומבלי שהזכרנו את מפלגתו של בני גנץ שהדבר הטבעי שידרוש הוא את תיק הביטחון.

    .

    השר משה כחלון התייחס לפרישת יואב גלנט מהמפלגה: "המהפכה המרכזית היא 'מחיר למשתכן' שבמסגרתה 130,000 זוגות צעירים יוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולהקים בית בישראל. אני מודה לשר גלנט על העבודה המשותפת ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

    השר יואב גלנט הודה לכחלון: "בשנים האחרונות זכיתי לשרת את הציבור בישראל כשר וכחבר קבינט, בהמשך ל 35 שנות שירותי בצה"ל. אני רואה עצמי ממשיך ותורם למדינת ישראל בעיקר בתחום בו עסקתי כל חיי – ביטחון ישראל וההגנה על הארץ ותושביה. ברצוני להודות לידידי שר האוצר משה כחלון ולחברי סיעת כולנו על שיתוף הפעולה וההובלה המשותפת של תחום הבינוי והשיכון ועל העשייה הכלכלית והחברתית למען החברה הישראלית".

    . . .



    0 תגובות