קרן ההסעות בהיערכות מוגברת בעונת הגשמים: "שאף תלמיד לא יחמיץ יום לימודים"

    אבי יעקב No Comments on קרן ההסעות בהיערכות מוגברת בעונת הגשמים: "שאף תלמיד לא יחמיץ יום לימודים"

    במשרדי "קרן ההסעות" ממשיכים כל העת לקבל פניות רבות מבתי ספר ומישובים שונים ברחבי הארץ, המעוניינים להיכלל אף הם במפת מסלולי ההסעות, כדי להביא יותר ילדים המבקשים לעבור מבתי ספר ממלכתיים לבתי הספר התורניים

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במאבק על כל יום לימודים: עם בוא החורף הסגרירי וגשמי הברכה הרבים כפי שנראו בימים האחרונים, החלו מנהלי האזורים ב'קרן ההסעות' בהיערכות מוגברת במטרה להסדיר את קווי האוטובוסים וההסעות מכל ישוב בארץ, גם בתנאי מזג אוויר קשים. היערכות זו בנויה מהפקת לקחים משנים קודמות יחד עם מנהלי בתי הספר של החינוך העצמאי, כדי להבטיח הסעות סדירות ללא שיבושים.

    כידוע, "קרן ההסעות" מפעיל מידי יום אלפי מסלולי אוטובוסים ממאות ישובים בארץ אל בתי הספר התורניים של החינוך העצמאי. מדובר בילדים שללא סידורי ההסעה קבועים קרוב לוודאי שלא היו זוכים לחינוך יהודי טהור. המסלולים כוללים גם יישובים רבים בצפון הארץ ובדרומה המועדים לתנאי מזג אוויר קשים וחלק מהכבישים סובלים מהצפות קשות.

    כך למשל, בשנים הקודמות שובשו כבישי ההגעה לישובים רבים בצפון בעקבות סופת שלגים שהתחוללה בהם, וכן יישובים בדרום בשל שיטפונות עזים. ראשי 'קרן ההסעות' יחד עם מנהלי בתי הספר של החינוך העצמאי במקומות אלו, גיבשו תכנית פעולה כדי להסדיר את פעילות ההסעות גם בימי החורף הקשים. "אנחנו יודעים מה ערכו של כל יום למודים ומה הנזק חלילה כשילד נשאר בבית, ואנחנו פועלים להבטיח שאף ילד לא יחסיר יום לימודים אחד", אומרים בהנהלת הקרן ומוסיפים, "עבור הורים רבים, השיקול לשלוח ילד לנסיעה ארוכה תלוי בקיום הסעות סדירות גם במזג אוויר קשה, לכן הנושא חשוב מאד מבחינתנו".

    היערכות חשובה זו נובעת מדבריו וצוואתו של האבא של קרן ההסעות, רשכבה"ג ראש הישיבה מרן הגראי"ל שטינמן זצוק"ל שצווה והמריץ את ראשי הקרן לעשות ככל שביכולתם לא לוותר על שום ילד לחינוך תורני, כאשר ההסעות הן הבריח התיכון המחבר בין התלמידים לתלמודי התורה, ולכן יש לעשות הכל שהן יפעלו כסדרן, ללא שיבושים וללא חיסורים.

    במשרדי "קרן ההסעות" ממשיכים כל העת לקבל פניות רבות מבתי ספר ומישובים שונים ברחבי הארץ, המעוניינים להיכלל אף הם במפת מסלולי ההסעות, כדי להביא יותר ילדים המבקשים לעבור מבתי ספר ממלכתיים לבתי הספר התורניים. מדובר בשאלות של 'פיקוח נפש' רוחני ולכן בהנהלת הקרן עושים מאמצים רבים לא להותיר אף ילד ללא הסעה. יחד עם זאת, הדבר כרוך בהוצאות כספיות כבדות בגין הפעלת מסלולים חדשים או הארכת מסלולים קיימים.

    ראשי הקרן ממשיכים לפנות לציבור בקריאה להיענות לזעקתם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א "לאמץ ילד" ולהמשיך להחזיק את מערך ההסעות הגדול ובכך לזכות לנחת יהודי מכל יוצ"ח. לפרטים ותרומות ניתן לפנות למוקד ההתרמה: 1700-50-66-22 ת.ד. 257 בני ברק. או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991. ובזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".



    0 תגובות