אמסלם על סקר אמון בראה"מ: "די לנתניהו ב-40% תמיכה מהציבור"

    איתי גדסי No Comments on אמסלם על סקר אמון בראה"מ: "די לנתניהו ב-40% תמיכה מהציבור"

    יו"ר הקואליציה דוד אמסלם, התראיין ל'מהדורה המרכזית' | על האיום מבני גנץ: "הוא לא לוקח קולות מהליכוד בשום סקר" | חוק הגיוס: "לפיד משקר לציבור, הזיגזג שלו שמט את הקרקע מתחת רגליו" | על החלטת היועמ"ש: "לאחר שימוע הכל יכול להשתנות, לכן אסור לו לפרסם כלום עכשיו" | האזינו לראיון

    אמסלם ונתניהו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) המקורב מאוד לראש הממשלה, התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. אמסלם התייחס לאיום מבני גנץ ולפיד, חוק הגיוס, הסקרים והשריונים בליכוד.

    אמסלם התייחס בתחילה, לסקר שקובע כי רוב הציבור לא רוצה את ביבי: "די לראש הממשלה ב-40% תמיכה מהציבור הוא לא צריך יותר".

    לפיד והגיוס: "לפיד משקר בסוגיית הגיוס. המפלגה שלו מתבססת על שנאת חרדים. חוק הגיוס שמט לו את הקרקע, והוא הבין שהנכס היחיד שהיה לו הולך להתפוגג – ולכן הוא זיגזג".

    האיום מבני גנץ: "בני גנץ לא ישנה את יחסי הכוחות בין הגושים בקואליציה. הוא לא לוקח קולות מהליכוד בשום סקר. לגבי מועד החלטת היועמ"ש, צריך לזכור שהוא צריך לעשות לראה"מ שימוע, ורק אח"כ להחליט. אם באמצע יהיו בחירות הליך השימוע לא יצא לפועל, ולכן זה לא ריאלי שההמלצה תפורסם לפני הבחירות".

    עוד הוסיף: "הציבור כבר מקבל שטיפת מוח על חקירות ראש הממשלה במשך 3 שנים. הוא יודע הכל. היועץ חייב לפרסם את החלטותיו בכפוף לשימוע, אם לאחר השימוע הוא ישתכנע אחרת אחרי הבחירות? לכן אסור לו לפרסם שום דבר שאמור לפגוע בבחירות".

    האזינו לראיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות