ברקת: "סוגית הגיוס היא בעיה דמיונית"

    עמית דניאל 1 Comment on ברקת: "סוגית הגיוס היא בעיה דמיונית"

    ראש עיריית ירושלים היוצא ניר ברקת, שהכריז על התמודדות בפריימריז של "הליכוד", אומר כי סוגית גיוס חרדים וטענות לאי שוויון, הן בעיות דמיוניות: "מעדיף לעסוק בבעיות אמת" | וגם, מדוע טס בשבוע שעבר לוושינגטון בהתראה קצרה?

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים היוצא, ניר ברקת, שהכריז אתמול על תחילת הקמפיין לפריימריז הליכוד באופן רשמי, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית".

    "הדבר הכי חשוב זה קודם כל לזכות האמון הציבור בליכוד", שיתף ברקת בצעדיו האסטרטגים, "היתרון בפריימריז שאתה צריך להסתובב בארץ להביע את עמדותיך ולזכות באמון". ברקת סיפר כי כבר כיום הוא משמש כ"חצי שגריר" כשנקרא לוושינגטון לשוחח עם בכירי הבית הלבן על פיתוח עסקי בישראל, "שבוע שעבר הייתי בוושינגטון ושוחחתי בבית הלבן על פיתוח עסקי משותף ליהודים וערבים".

    על יתרונו ביחסים עם המפלגות החרדיות, אמר: "אני רואה כנכס גדול את ההבנה שלי של צרכי הציבור החרדים. חייתי בקואליציה עשר שנים עם כל החברים החרדיים. הם חברים שלי ונבחרי הציבור החרדיים הם חרוצים מאד. יש לי דעה מאד מגובשת על חוק הגיוס. הבעיה של הגיוס היא דמיונית בעיקר. כמות החרדים שהתגייסו בעשור האחרון הוא פי עשרה אם לא תכפה יגיעו יותר, בהסכמה ובלי מלחמות. גם כשאני שואל את הרמטכ"ל אם הוא צריך הרבה חיילים חרדים, התשובה היא לא כל כך".

    ברקת אמר: "אני אוהב לפתור בעיות אמת. פה אין בעיה אמיתי. צה"ל לא אומר אני צריך חיילים חרדים ואין לנו. אני מכיר לוחמים חרדים, אני מכיר ליטאים, חסידים, את הפלג, אבל כאן מדובר בבעיה שהיא לא בעיית אמת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודק, זה פוליטי. הצבא לא צריך בחורי ישיבה.