נתניהו: "השמאל מנסה לעשות הפיכה בהתגייסות התקשורת"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "השמאל מנסה לעשות הפיכה בהתגייסות התקשורת"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח הפגישה עם מספר ראשי מועצות ביהודה ושומרון לבחירות הקרבות ואמר: "במערכת הקרובה נראה ניסיון של השמאל לעשות מהפך שלטוני בהתגייסות התקשורת ומערכות אחרות; הם כולם מגויסים לזה באופן מלא"

    נתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד שחלק מחבריהם, ראשי המועצות ביו"ש, מחרימים את הפגישה, נפגשו מספר ראשי מועצות ביהודה ושומרון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    בפתח הפגישה אמר נתניהו: "אנחנו עומדים בפני מערכת בחירות. במערכת הקרובה נראה ניסיון של השמאל לעשות מהפך שלטוני בהתגייסות התקשורת ומערכות אחרות. הם כולם מגויסים לזה באופן מלא. אסור שיצליחו – כי אם חלילה יצליחו זאת תהיה סכנה ברורה להתיישבות".

    לדבריו: "בבחירות הקרובות חייבים לנצח. זה הקרב על הבית. גורל המדינה וההתיישבות אינם מובנים מאליהם. היינו צריכים לעבוד קשה גם מול הממשל האמריקני הנוכחי כדי להביא את ההישגים הגדולים שהבאנו להתיישבות. כל זה לא מובטח כי בהמשך, תחת ממשלת שמאל, הכל יתהפך ברגע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בובי תבוסתן פחדן לך הביתה.דקטטור.נהנתן על חשבון נכים זקנים ניצולי שואה.בושה וחרפה.נמאסתה.70 ארונות חיילי צהל.שאול וגולדין אינם ילדים שלך.השארתה אותם בשבי החמאס.500 טילים על חוטף עזה והדרום.זכינו לראות תבוסתן ופחדן כמוך .15 מיליון דולר חיל2ת לחמאס.חלאת האדם.דקטטור לך ביתה.מושחת.נהנתן.עוף ושתיעלם.לך למכור רהיטים. מוכר אשליות.הרמתה ידיים מול החמאס.איך אתה מיעיז עוד .עוד לא התפטרת.חוטפי עזה והדרום ישלחו אותך בקלפי הבייתה.