סער על נתניהו: "החוק ירד והוא לא חזר על האשמות – לכן אפשר לעבוד יחד"

    איתי גדסי No Comments on סער על נתניהו: "החוק ירד והוא לא חזר על האשמות – לכן אפשר לעבוד יחד"

    הוא חזר: "האיום על הליכוד יכול להגיע ממפלגות קטנות שנוגסות בליכוד" כך אומר השר לשעבר גדעון סער (הליכוד) בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על החקירות: "טעות לקחת את הבחירות לעניין הזה, רק בית המשפט יכריע" | האזינו לראיון

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים לשעבר גדעון סער (הליכוד) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי, סער התייחס למערכת הבחירות תחת עננת החקירות כנגד ראה"מ, האם הוא מהווה איום על נתניהו והאם נכון לשריין מקומות בליכוד.

    שריון בליכוד או התמודדות: "אני מוכן לפריימריז ואני אין לי בעייה להתמודד אני לא צריך שריונים".

    חותר נגד נתניהו: "אני לא איום על נתניהו אני חיזוק לנתניהו ולליכוד, לקראת מערכת בחירות שלא תהיה קלה, בטוח שנתניהו רואה את הערכה שיש כלפיי מהציבור במדינת ישראל, נכון שנאמרו דברים מסויימים אך הם אינם היו נכונים. ראש הממשלה לא חזר על הדברים הללו".

    מערכת הבחירות: "לא נכון לקיים בחירות על נושאים של חקירות, כי זה החלטה בידי מערכת המשפט שזאת מערכת עצמאית. אם האופוזיציה מנסה לדוג המים עכורים במקום להציג אלטנרטיבה, האם היא רוצה לחזור לדרכה מול הפלסטינים, יש לה תשובה בנשוא הביטחוני. אנחנו מצביעים על עתיד המדינה לא על חקירות".

    הרכב הליכוד: "יש הבדל בין מפלגות שהולכות איתנו לאלו שהולכות בדרך הפוכה. אם רוצים שהליכוד יוביל את המדינה אנחנו צריכים להביא בפתק של הליכוד. אם ההצבעה תהיה על מפלגות שונות זה יהווה איום, גם במגזר החרדי שהם חברים מהליכוד. נכון שרוב הציבור החרדי לא יצביע לליכוד אבל אנחנו לא מצייחסים לחרדים כמשהו אחר אלה כחלק מאיתנוץ. כולנו מכירים את ערך המסורת".

    כתב אישום נגד רוה"מ: "מנסים לגרור אותנו לדיון היפוטטי, עדיין היועמ"ש לא התחיל את ההליך. כבר מנסים להפוך את סדר היום בבחירות לחקירות. אני חושב שהדיון בשלב הזה הוא לא הוגן ואני לא אקח חלק בכך".

    כוכבים בליכוד: "אם ראש הממשללה יחשוב שצריך אדם מסויים שיתרום לליכוד ואני יראה שיש אדם כזה שיכול לסייע לניצחון הליכוד אז השיקול הזה יגבר. אני בשלב זה לא יודע".

    איזה תיק תקח: "אני לא עוסק בכך, צריך לעבור את הפריימריז קודם כל".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות