נאמן: "ההתיישבות מקבלת שדרוג משמעותי"

    אריאל שרפר No Comments on נאמן: "ההתיישבות מקבלת שדרוג משמעותי"

    לאחר אישור תכנית מת"ע בגוש עציון, מברך ראש המועצה, שלמה נאמן, ואומר: "כולנו תקוה שמושגים כמו "הקפאה" יישארו מושגים היסטוריים בלבד"

    ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן צילום: מועצת יש"ע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות אישור תכניות בנייה של מת"ע במספר יישובים ברחבי גוש עציון, מברך ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ואומר: "לאחר אישורי בנייה ביישובי המועצה נווה דניאל, מיצד וכרמי צור ובנוסף לכך הסדרת אישור איבי הנחל והסדרת מוסד החינוכי ביישוב גבעות, אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על מתן אישורים אלו החיוניים כל כך עבור מפעל התיישבות בגוש עציון".

    עוד אמר: "התרחבות ההתיישבות ביהודה ושומרון מקבלת שדרוג משמעותי וצודק לאחר תקופות ארוכות בעבר של עצירת בנייה ברחבי המועצה. כולנו תקוה שמושגים כמו "הקפאה" יישארו מושגים היסטוריים בלבד ואנו נוכל לתת אות לבני ובנות התושבים הממשיכים ולתושבים חדשים לקחת חלק משמעותי בקהילה בגוש עציון".

    לדבריו: "זהו מסר חשוב לכל אלה שמחבלים בשגשוגה ובהצלחתה של ההתיישבות המנסים פעם אחר פעם לשבש את הצמיחה של מפעל התיישבות הפורח. נאחל שזו היא רק תחילתה של פריחת בנייה שתהיה הבשורה לעוד יישובים נוספים שירצו בכך. לאחר הפינוי הקשה בנתיב האבות ביוני האחרון, אנו זוכים עכשיו לבנייה וצמיחה וככה נמשיך".



    0 תגובות