האוזר: "יחד עם נסיגת ארה"ב מסוריה על ישראל לדרוש הכרה בגולן"

    איתי גדסי No Comments on האוזר: "יחד עם נסיגת ארה"ב מסוריה על ישראל לדרוש הכרה בגולן"

    "ראש הממשלה נתון ללחץ פוליטי וביטחוני אדיר וכל זה תחת חקירות, אך כל עוד הואממלא את תפקידו הוא יודע לבצע את משימתו", כך אומר צבי האוזר מזכיר הממשלה לשעבר, בראיון 'למהדורה המרכזית' | האנטישמיות הטורקית: "טורקיה מתערבת באופן גס בכל דבר כאן, תומכת בחמאס, מתערבת בירושלים ועוזרת לתנועות הפלסטיניות" | האזינו לראיון

    האוזר עם נתניהו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צבי האוזר מי ששימש כמזכיר הממשלה בין השנים 2009-2013 התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. האוזר התייחס לחקירות ראש הממשלה, היחסים עם טורקיה והנסיגה האמריקאית מסוריה.

    האנטישמיות הטורקית: "לא צריך להפוך את השוליים למרכז, ארדואן עוסק בשנים האחרונות, מנסה לשחרר את האמיפריה העותמאנית, משמעותו שטורקיה מתקרבת ומתערבת באופן אגרסיבי בעזה להיות התומך המרכזי בחמאס, מתערבת בירושלים ובתוך מדינת ישראל ובפוליטיקה הפנימית בתמיכה בתנועה האסלאמית".

    נסיגת ארה"ב מסוריה: "אין אופק אחר מרמת הגולן חוץ משישראל תשלוט בה, אם ישראל תסוג מהגולן היא תהיה בחוסר יציבות מתמדת. ישראל הייתה צריכה לדרוש מארה"ב שמקביל ליציאתה מסוריה, תוכרז ריבונות ישראלית על רמת הגולן. הייתה חוסר אסטרטגיה ישראלית בכל הקשור למלחמת האזרחים בסוריה".

    .

    חקירות ראש הממשלה: "אין ספק שמשרת ראש ממשלה במיוחד בישראל, איננה משרה שקל לאייש אותה. ראש הממשלה נתון ללחץ בטחוני ופוליטי אדיר, וזאת תחת חקירות. כל עוד והוא בתפקידו הוא יודע לבצע את משימתו. החוק מאפשר לו זאת, למרות שהוא נדרש למשימות רבות וקשות במקביל".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות