על הארובות: "גבאי צודק החשמל יקר" שמחון: "החשמל זול מאירופה"

    איתי גדסי 1 Comment on על הארובות: "גבאי צודק החשמל יקר" שמחון: "החשמל זול מאירופה"

    הקמפיין כנגד יוקר המחייה בישראל, נפתח היום ביריית פתיחה גבוהה, על ארובות חברת החשמל בחדרה. מפלגת העבודה: "עליה של 14% במחירי הדיור, עליית מחירי החשמל, התייקרות מוצרי המזון, התייקרות המים לצריכה ביתית. זהו כישלון ממשלתי מוחלט במאבק ביוקר המחיה" | פרופ' אבי שמחון: "מחרי החשמל כיום מהזולים באירופה"

    צולם לפני זמן קצר צילום: אלעד גוטמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יריית הפתיחה של קמפיין מפלגת המחנה הציוני בגובה של 250 מטר: עשרות אלפי הנוסעים על כביש החוף הערב צפו הערב בכיתוב ענק שהוקרן על ארובות חדרה במחאה על עליית מחירי החשמל: "אבי גבאי צדק! כשהגז יקר – החשמל יקר".

    במחאה לטענת מפלגת העבודה, על גל עליות המחירים במשק ובמיוחד על עליית מחיר החשמל, הגיעו הערב פעילי השטח של המחנה הציוני בסמוך לארובות והקרינו את הכיתוב על הארובה הצפונית.

    "הממשלה כשלה בטיפול ביוקר המחייה" אומר אלון ויסר, מנהל מטה השטח של מפלגת העבודה. "עליה של 14% במחירי הדיור, עליית מחירי החשמל, התייקרות מוצרי המזון, התייקרות המים לצריכה ביתית. זהו כישלון ממשלתי מוחלט במאבק ביוקר המחיה".

    יש לציין, כי יו"ר המועצה לכלכלה בישראל פרופ' אבי שמחון אמר היום: "לפני שהיה גז מתמר, קילוואט שעה עלה בסביבות 64 אגורות. מהרגע שהגיע הגז מתמר, מחיר החשמל ירד ב-20% והיום הרבה יותר זול ממחיר החשמל כמעט בכל מדינות אירופה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה קשור לגבאי?