המאבק ב-B.D.S: ישראל תתקצב רשת משפטנים מהעולם שילחמו בארגון

    איתי גדסי No Comments on המאבק ב-B.D.S: ישראל תתקצב רשת משפטנים מהעולם שילחמו בארגון

    מלחמת חוק: לראשונה מדינת 'ישראל' מורידה את הכפפות ומתחילה להחזיר מלחמה משפטית כנגד הארגון האנטישמי ה-B.D.S השר ארדן הורה על העברץ 3 מיליון ש"ח, להקמת רשת משפטנים והקמת פורום בינלאומי שילחם בפעולות הארגון בעולם

    ארדן
    השר ארדן צילום: עמית שאבי
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה: המאבק בארגון האנטישמי ה-B.D.S עולה שלב, המשרד לנושאים אטרטגיים ישקיע מעל ל 3 מליון ₪ בהקמת רשת משפטנים בינלאומית למאבק בחרם האנטי חוקתי.

    כמו כן, לראשונה יתקצב המשרד לנושאים אסטרטגיים, באמצעות התקשרות עם הפורום המשפטי הבינלאומי, ארגונים משפטיים ברחבי העולם שיפעלו נגד ה-BDS במישור המשפטי, וזאת באמצעות מתן מענקים כספיים לארגונים משפטיים או בעלי אוריינטציה משפטית במדינות רלוונטיות, בסך כולל של 600 אלף ₪.

    לשם הרחבת רשת המשפטנים וניהולה, המשרד מתכוון להתקשר עם הפורום המשפטי הבינלאומי, גוף שמטרותיו לקדם פעילות משפטית וחינוכית למען זכויות אדם וחיזוק הדמוקרטיה בזירה הבינלאומית ובישראל בסך כולל של למעלה מ 3 מליון ש"ח.

    הפורום נמצא בקשר שוטף עם מעל 1,000 עו"ד מרחבי העולם ומהווה מרכז משפטי יוזם. הפורום פועל בתחום המאבק בחרם בכ-25 מדינות ברחבי העולם ומספק לחבריו ושותפיו ידע חיוני, אסטרטגיה, שירותי מחקר ורשת קשרים גלובאלית הנחוצים על מנת להיאבק בתנועת החרם העולמית באופן יעיל ומקצועי.

    השר לנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן: "זהו צעד חשוב שיזמתי במעבר ממגננה למתקפה על ארגוני החרם האנטישמיים. הלוחמה המשפטית היא זירת מאבק חשובה ב bds כדי לחשוף את העבירות שארגוני החרם מבצעים על חוקים ברחבי העולם כולל פעילותם הגזענית. אנחנו מקימים רשת משפטנים עולמית שתילחם ברחבי העולם לסכל החלטות חרם שבבסיסן אידאולוגיה של גזענות ואנטישמיות".



    0 תגובות