יש שכר: דגל וש"ס קיבלו שלל רב בהסכם הקואלציוני מול ליאון

    איתי גדסי 1 Comment on יש שכר: דגל וש"ס קיבלו שלל רב בהסכם הקואלציוני מול ליאון

    מפלגות ש"ס ודגל התורה,סגרו הערב את ההסכם הקואליציוני מול ראש העיר משה ליאון. המפלגות שהריצו את משה ליאון לכס ראשות העיר, זכו לשלל רב וחסר תקדים בתיקים ואגפים שיוכלו להשפיע, לטובת הציבור החרדי והכללי

    החתימה הערב
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קואליציה בירושלים. הערב (שלישי) נחתמו הסכמים קואלציוניום נוספים בבירה. מפלגות דגל התורה וש"ס התווספו לליכוד, לבית היהודי ומאוחדים, והצטרפו לקואלציית של ראש העיר משה ליאון אותו הריצו לראשות העיר.

    השלל הרב של שתי המפלגות שתמכו בראש העיר, חסר תקדים במונחים חרדיים. המפלגות אכן קיבלו נתח נכבד מעוגת העייריה לאחר שהם תמכו בליאון מראשית הדרך והם אלה שהביאו אותו לכס ראשות העיר.

    רשימת התיקים:

    מפלגת ש"ס: שני סגנים, כספים, תיק מורשת מן המזרח, ארנונה, חן חרדי, מנהל החינוך החרדי, קידום נוער תורני.

    דגל התורה: שני סגנים, תכנון ובניה, משאבי חינוך חרדי, מבני ציבור, נכסים, תיק תרבות תורנית, קידום נוער חרדי.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון התייחס לחתימה הערב: "זהו רגע מרגש, אני סבור ובטוח שנעבוד יחד עם כל הסיעות ויחד כולנו נאחד את תושבי ירושלים ונפעל למען ירושלים"

    מתנועת ש"ס ירושלים נמסר: "סיעת ש"ס היא הראשונה להצטרף לקואליציה בעיריית ירושלים. בשעה טובה, חתמה סיעת שס הסכם קואליציוני עם ראש העיר הנבחר משה ליאון והיא הסיעה הראשונה שמצטרפת לקואליציה.

    ע״פ ההסכם סיעת שס תקבל שני סגני ראש עיר בשכר ותפקיד ממלא מקום ראש העיר עבור יו"ר הסיעה הרב צביקה כהן. כמו כן קיבלה ש"ס גם את תפקיד המשנה לראש העיר".

    "במעמד החתימה על ההסכם הקואליציוני השתתפו יו״ר הסיעה הרב צביקה כהן וחברי מועצת הנבחרים ה״ה חיים כהן, אברהם בצלאל, שמואל מורסיאנו וצביקה אסולין. כמו כן, השתתף מנכ״ל שס הרב חיים ביטון".

    יו״ר שס הרב צביקה כהן אמר לאחר חתימת ההסכם: ״סיעת שס קיבלה מגוון רחב מאד של תיקים ותפקידים כפי שלא היה לנו מעולם בעיריית ירושלים. כל הנושאים החשובים שבהם אנו מטפלים יהיו באחריות ובשליטת נציגי שס".

    WhatsApp Image 2018-12-18 at 20.16.36



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בבחירות דברו על קדושת ירושלים והנה עכשיו שותקים כשליאון פתח מתחמים בירושלים ואמר שזה לא בפרהסיה העיקר הוועדות.