נתניהו ב'גבעת אסף': "מסוף השבוע היו 136 מעצרים – נגיע לרוצח"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ב'גבעת אסף': "מסוף השבוע היו 136 מעצרים – נגיע לרוצח"

    חמישה ימים לאחר הפיגוע הרצחני ב'גבעת אסף', ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לקיום התייעצות ביטחונית עם הרמטכ"ל ונשא דברים במקום הפיגוע: "אני מבקש לשבח כאן את ציבור המתיישבים שמגלה חוסן וכוח עמידה מול הטרור הרצחני הזה, ולשבח את מפקדי וחיילי צה"ל". בהמשך נפגש ראש הממשלה עם גדוד 'נצח יהודה' שספג שני הרוגים ונפגעים מחייליו

    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    5 ימים לאחר הפיגוע. ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) הערכת מצב ביטחונית במפקדת אוגדת יהודה ושומרון במטה בנימין עם הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב ומפקדים בכירים נוספים.

    ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירות ביטחוניות על הפעילות השוטפת של צה"ל בגזרת יהודה ושומרון לסיכול הטרור והגנת יישובים ושוחח עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה.

    רה"מ בנימין נתניהו סייר במקום הפיגוע בצומת ג'בעת אסף' ונשא במקום דברים: "בסוף השבוע היו 100 מעצרים ואתמול 36. זו רק שאלה של זמן עד שאנחנו נמצא גם את הרוצח הזה, כפי שמצאנו את האחרים, ונבוא איתו חשבון כפי שבאנו עם האחרים. הטרור הפלסטיני לא יעקור אותנו מכאן, המקום הזה הוא לב המולדת שלנו".

    עוד הוסיף נתניהו: "אנחנו נחזק את ההתיישבות עוד יותר, כפי שעשינו עכשיו, וננקוט את כל הצעדים נגד הטרור, כולל צעדים נוספים. לא נסבול טרור לא מעזה ולא מיו"ש. אנחנו נכה אותו ביד קשה".

    נתניהו פנה למתיישבים ואמר: "אני מבקש לשבח כאן את ציבור המתיישבים שמגלה חוסן וכוח עמידה מול הטרור הרצחני הזה, ולשבח את מפקדי וחיילי צה"ל, ששומרים על כל אזרחי המדינה, סביב השעון, כל ימות השנה".

    ראש הממשלה, המשיך מגבעת אסף לביקור מפגש עם חיילים מגדוד ׳נצח יהודה׳ באוגדת איו"ש: "אחד מהחברים שלכם נאבק על חייו, וכולנו מתפללים בשבילו. מנגד, גם הושגו הישגים. המרצחים האלו חוסלו ואני בטוח שזה רק עניין של זמן עד שנגיע לשלישי. הפעילות שלנו נמשכת. העברתי את היום עם המפקדים שלכם, הרמטכ"ל ואלוף הפיקוד, אנחנו מלאי הערכה לפעילות שלכם, ובטוחים לגמרי ביכולת שלנו למלא את המשימה העיקרית".

    עוד הוסיף נתניהו: "המשימה העיקרית היא קודם כל להלום בטרור, לשמור על ביטחון המדינה, על ביטחון המתיישבים, וכמידת האפשר גם לשמור על השקט בזירה הזאת, גם אל מול התושבים הפלסטינים".

    נפעילות צאיכה להיות הטובה ביותר: "אני מתרשם שיש הרבה התפתחויות, פיתוחים וטכנולוגיה, ובסוף זה מגיע אליכם במחסום, בצירים, או בישובים. הפעילות המבצעית צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר, בחיילוּת המקצועית ביותר, ובסוף גם עם הלב והנשמה. אני חושב שבהתחלה ובסוף זה חיילוּת, והנכונות גם לעמוד בפרץ. כל אחד מכם יודע את זה, ובשביל זה אתם נמצאים כאן".

    לסיום אמר ראה"מ: "כל הפירמידה שלנו בנויה עליכם, על החיילים והמפקדים, כמה שלא נוסיף אמצעים ויכולות, ומוסיפים הרבה, בסוף זה בנוי עליכם. אני רוצה להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם, וכל עם ישראל מצטרף אליי".

    בצל ביקורו של ראש הממשלה במקום, ראשי מועצת יש"ע ביקרו את התנהלותו בנוגע להעלאת 'חוק מרקם החיים' בהתיישבות להצבעה. ראש הממשלה הורה על הקמת וועדה שלישית שתבחן את החוק. ראשי המועצת יבטחו כי ילחמו על החוק עד להעברתו.

    צפו בסיור. צילום: קובי גדעון לע"מ.

    WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(1) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(2) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(3) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(4) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(5) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02(6) WhatsApp Image 2018-12-18 at 17.19.02



    0 תגובות