אין כסף למוסדות: גרינברג: נציגי 'דגל' שרפו עשרות מיליונים על חגיגות

    איתי גדסי No Comments on אין כסף למוסדות: גרינברג: נציגי 'דגל' שרפו עשרות מיליונים על חגיגות

    איפה הכסף? מוסדות החינוך בפתח תקווה לא יקבלו השנה את התקציבים אותם קיבלו במשך שנים. ראש עיריית פתח תקווה החדש, רמי גרינברג, תוקף בראיון ל'מהדורה המרכזית' את נציגי 'דגל' בעיר, לטענתו: "ללא שום אחריות ציבורית, הם שרפו את הכסף על מרתפים, חגיגות ובזבוזים שכלל לא קשורם לחינוך" | האזינו לראיון

    גרינברג
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור זעקת המוסדות החרדיים בפתח תקווה, על אי העברת התקציבים למוסדות, לאחר בחירתו של ראש עיריית פתח תקווה החדש, רמי גרינברג, ראש העיר התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    אין כסף בכלל בקופה: "תקציב שנת 2018 בזמן ראש העיר הקודם, הוא יחד עם נציגי המוסדות, העבירו את התקציב מבלי שהיה כסף בכלל למטרה הזאת. לא היה כסף. אני כראש עיר חדש בדקתי, אין כסף. לא שהיה כסף ולקחו אותו למטרות אחרות אין כסף. כרגע העירייה בגירעון בגלל כלכלת בחירות שראש העיר ניהל את העירייה".

    אם יהיה כסף: "יחד עם זאת אם יהיה כסף, הכנסות לא צפויות, אנחנו ניתן. יש ארגונים שבחרו לממן את עצמם מתמיכות ולא מתקציב ישיר של המדינה. הם המוסדות חיים מתמיכות. כרגע אין כסף".

    האנשים הקודמים בשלטון, שרפו את הכסף על אירועים על ג'ובים למקורבים, על דברים מיותרים שהתנהלו בכלכלת בחירות".

    שורפים כסף על אירועים: "כרגע זה סוף שנה ויותר קשה למצוא כסף. אנחנו ננסה לעשות מאמץ להסדיר את העניין הכספי. יש אנשים שהם טובים בדיבורים, אני יכול להראות לך כמה מיליונים הנציגים שורפים על אירועים וחגיגות לא היה להם אחריות".

    האזינו לראיון:



    0 תגובות