ראשי מועצת יש"ע: "המחסומים מונעים טרור"

    אריאל שרפר No Comments on ראשי מועצת יש"ע: "המחסומים מונעים טרור"

    ראשי מועצת ישע התכנסו הערב, לסקירה אודות מצב המחסומים ביו"ש: "מחסום פוקוס שנפתח הוא הוכחה שאי חסימת הצירים והקפדה על חסמים מעודדת את הטרור"

    הישיבה הערב צילום: דוברות בית אל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הנהלת מועצת יש"ע התכנסו הערב (שני) במועצה המקומית 'בית אל' לישיבת הנהלה. בתחילת הישיבה, סקר ראש המועצה שי אלון את מצב הכבישים מהם הוסרו חסמים לאחרונה והדגיש את הצורך לשוב למדיניות המחסומים. "מחסום פוקוס שנפתח הוא הוכחה שאי חסימת הצירים והקפדה על חסמים מעודדת את הטרור.

    כביש שנפתח כדי להקל על תנועת הפלסטינים הפך על ידם לדרך מילוט של מחבלים שמילאו אותו בימים האחרונים בנהרות של דם יהודי. איזה היגיון יש בלאפשר להם להמשיך לנוע בו ולאיים על תושבי בית אל שנוסעים בו?!", אמר אלון בכאב.

    ראשי מועצות מכלל ההתיישבות השתתפו בישיבה, ובהם ישראל גנץ מבנימין, שלמה נאמן מגוש עציון, יוחאי דמרי מהר חברון, אליהו ליבמן מקריית ארבע, דוד אלחייאני מבקעת הירדן, אסף מינצר מאלקנה, אליהו גפני מעמנואל ויוסי אברהמי מגבעת זאב.

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני ביקש לחזק את היישוב בית אל ואמר: "הנהלת מועצת יש"ע הגיעה לבית אל כדי לחזק את התושבים וקוראת להחזרת הביטחון וההרתעה והגבלת את חופש התנועה שמנוצל כיום לחופש טרור. בנוסף, יש לתת מענה ציוני הולם באמצעות הסדרה מיידית של ההתיישבות והרחבתה"



    0 תגובות