הרתעה ישראלית: חברת Airbnb הודיעה כי חזרה בה מכוונת החרם

    שלמה ריזל No Comments on הרתעה ישראלית: חברת Airbnb הודיעה כי חזרה בה מכוונת החרם

    בתום פגישה עם שר התיירות יריב לוין, הודיעה החברה על חזרתה בה מהכוונה להחרים את אזור יהודה ושומרון לתיירות על ידי אתר החברה. ראשי מועצת יש"ע: "חברת Airbnb עשתה את הצעד הנכון בכך שהחליטו לא להכנע לכוחות האנטי-ישראליים"

    השר יריב לוין צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החרם הוסר: לאחר לחצים גדולים מרבים מידידי ישראל בעולם ואיום לתביעות משפטיות כנגד חברת Airbnb. שר התיירות יריב לוין נפגש עם סגן נשיא חברת Airbnb ענקית התיירות הבינלאומית מר כריס לנהאן. בתום הפגישה הצהירה חברת Airbnb כי החרם יוסר מיהודה ושומרון.

    השר יריב לוין התייחס לפגישה ואמר: "הודעת Airbnb כי ההחלטה שלא לפרסם דירות נופש ביהודה ושומרון לא תיושם הינה צעד חשוב בכיוון הנכון. השר לוין הודיע כי הוא ימשיך לפעול כדי להבטיח שאזרחי ישראל כולם יזכו ליחס שווה וימשיך לחזק את התיירות בישראל, לרבות ביהודה ושומרון".

    השר לוין ימשיך לעסוק בנושא במאמץ משותף עם השר לעניינים אסטרטגיים גלעד ארדן, שרת המשפטים איילת שקד וסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי.

    ראש מועצת בית אל שי אלון התייחס להחלטת חברת Airbnb שלא להוריד דירות להשכרה מיהודה ושומרון ולהשאירם באתר: "מדובר בהחלטה אמיצה מאוד, אני שמח שמנהלי החברה חזרו בהם מההחלטה הקודמת שביקשה לבצע סלקציה ביהודים. זו התשובה שלנו לתומכים בחרם. חרם לא יקדם את השלום, להיפך הוא ירחיק עוד יותר בין הפלסטינים לישראלים".

    תגובת מועצת יש"ע להודעת Airbnb: "חברת Airbnb עשתה את הצעד הנכון בכך שהחליטו לא להכנע לכוחות האנטי-ישראליים. ביטול ההחלטה להחרים את חדרי האירוח ביהודה, שומרון ובקעת הירדן היא מבורכת. אנו מקווים שלא יחזרו שוב על טעות זו.

    אנחנו מודים לשר התיירות יריב לוין על ההירתמות לנושא ועל פעילותו האינטנסיבית לביטול ההחלטה. אנו מזמינים את כולם לבוא ליחידות האירוח באזור ולטייל בארץ התנ"ך".



    0 תגובות